تماشا کنید: بازسازی مرحله افتتاحیه بازی Dark Souls در LittleBigPlanet 3
LittleBigPlanet 3 ابزار بسیار زیادی برای طراحی مراحل در اختیار گیمرها قرار میدهد و افراد زیادی با استفاده از این ابزار مراحل بسیار جذاب و زیبایی طراحی کردهاند. حال یک گیمر که با نام «Katapultoffel» شناخته میشود، توانسته مرحله افتتاحیه بازی Dark Souls یعنی Undead Asylum را با استفاده از این ابزار طراحی کند. در این مرحله از میان پرده ابتدایی Undead Asylum تا مبارزه با باس این مرحله را شاهد هستیم که همگی به شکلی LittleBigPlanet 3 گونه طراحی شدهاند.
به استناد پستی که این گیمر در سایت ردیت منتشر کرده، طراحی مرحله مذکور یک ماه طول کشیده است. با این حال دقت به جزییات در ساخت این مرحله واقعا فوقالعاده است و جدا از شکل ظاهری آن، مکانیزمهای گیمپلی سری «دارک سولز» مثل جا خالی دادن، استفاده از اکسیرهای Estus برای احیای سلامتی و حتی مبارزات مبتنی بر انرژی (Stamina) را نیز شاهد هستیم.
در ادامه میتوانید ویدیویی از این مرحله را تماشا کنید:
|