نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تماشا کنید: قابلیت‌های کلاس Enforcer در بازی LawBreakers

سازندگان LawBreakers تریلر جدیدی را منتشر کرده‌اند که قابلیت‌های کلاس Enforcer را در این بازی به تصویر می‌کشد. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این ویدیو را تماشا کنید.

استودیو باس کی پروداکشنز (Boss Key Productions)، سازنده‌ی LawBreakers، تریلر دیگری را از این بازی منتشر کرده است. تریلر مذکور گریزی به کلاس Enforcer می‌زند و مخاطبان را در جریان حال‌وهوای آن قرار می‌دهد. این رده که به‌نوعی مشابه کلاس سرباز یا جنگجو در بازی‌های دیگر است، سرعت حرکت بالایی دارد و از سلاح‌های قدرتمند و زرهی محکم بهره می‌برد.

  | 

باس کی پروداکشنز درباره‌ی Enforcer نوشته است:

چه [در تیم] مجریان قانون (Law) باشید و چه عضو گروه قانون‌شکنان (Breaker)، با انتخاب کردن اکسل (Axel) یا کینتارو (Kintaro) نیازتان به ران اند گان را پاسخ دهید. با استفاده از تفنگ [کلاس] Enforcer از فاصله‌ی دور [به دشمنان] آسیب بزنید، با اسلحه‌ی شوک‌دهنده‌ی Badger [به آن‌ها] نزدیک شوید و کار دشمنان‌تان را با پرتاب‌کننده‌ی BloodHound که روی شانه نصب می‌شود، به پایان برسانید.

بازی LawBreakers هم‌اکنون در فاز آزمایشی آلفا به سر می‌برد. این بازی قرار است تا پایان تابستان از طریق فروشگاه استیم و به‌طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده