نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: اولین تریلر گیم پلی بازی Conan Exiles منتشر شد

استودیو بازی‌سازی فانکام اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Conan Exiles را منتشر کرد که نحوه ساخت و ساز در بازی و جنگیدن سربازان را نشان می‌دهد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی فانکام پس از انتشار چند تصویر و تریلر سینمایی معرفی بازی Conan Exiles، حال اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرد. این ویدیو که در حالت پیش از آلفا قرار دارد، نحوه عبور کردن از طوفان شن، مقابله با حیوانات عظیم‌الجثه، مکانیزم‌های نبرد و سیستم ساخت و ساز بازی را نشان می‌دهد.

براساس آنچه که قبلا اعلام شده است، بازیکنان شخصیت کونان (Conan) را کنترل نخواهند کرد و هدایت یک فرد تبعید شده را بر عهده دارند که در ابتدای بازی به صلیب کشیده شده و در آستانه مرگ است. بازی Conan Exiles به ریشه‌های این سری پایند خواهد بود و بازیکنان با یک بازی وحشی و بسیار خشن روبرو خواهند شد. فانکام قبلا در اینباره گفته است:

شما در بازی Conan Exiles بریده شدن سر، کنده شدن دست‌ها، فوران خون و خونریزی بسیار و صدمات بسیار خشن توسط اسلحه‌ها را خواهید دید.

بازی Conan Exiles یک بازی جهان باز است که بازیکنان می‌توانند به دو صورت تک‌نفره و چندنفره آنلاین آن را تجربه کنند. بازی Conan Exiles در روز ۲۳ شهریور در سرویس Early Access‌ فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. براساس صفحه بازی در شبکه استیم، نسخه کنسولی این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد اما تاکنون استودیو فانکام هیچ اطلاعاتی در این مورد اعلام نکرده است. شما می‌توانید اواین تریلر بازی را در ادامه تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot

 

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده