// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

تماشا کنید: آپدیت جدید بازی Smite شامل یک شخصیت و چند ظاهر جدید خواهد بود

بازی مهیج Smite از جمله‌ی آن بازی‌هاییست که می‌تواند هر طرفدار سبک MOBA را به سمت خود جذب کند. بزودی قرار است بروزرسانی نسخه‌ی 3.10 این بازی توسط های-رِز استودیوز منتشر شود که شامل یک شخصیت محافظ (Guardian) جدید به نام Fafnir است. با زومجی همراه باشید.

بالاخره جزییات بروزرسانی 3.10 بازی Smite توسط استودیو Hi-Rez مشخص شد که بزرگترین آنها ورود یک شخصیت محافظ جدید از نژاد شمال است که Fafnir نام دارد و می‌تواند به یک اژدهای بزرگ تبدیل شود. تبدیل شدن به اژدها در این بازی برای طرفداران بسیار مهیج بوده و هست. از جمله شخصیت‌هایی که این امکان را دارد Ao Kuang است که البته با استفاده از قابلیت نهایی (Ultimate) خود این کار را تنها برای مدت محدودی در آسمان انجام می‌دهد و شاید نتواند آنطور که باید و شاید حس تبدیل شدن به یک اژدها را منتقل کند. اما شخصیت جدید Fafnir این کار را با قابلیت نهایی خود و بصورت طولانی مدت انجام می‌دهد و جالب‌تر اینکه بازیکن می‌تواند با این اژدها در میدان نبرد قدم بزند و حرکت کند. هنگام تبدیل شدن به اژدها، تمامی دشمنانی که در اطراف او هستند برای مدت کوتاهی مسموم می‌شوند. تمامی توانایی‌های Fafnir نیز با تبدیل شدن به اژدها تقویت می‌شوند و همچنین حمله‌ی پایه‌ی او (Basic Attack) نیز به حمله‌ی نَفَسِ اژدها (Dragon Breath Attack) تبدیل می‌شود که در نوع خود منحصر بفرد است. این تغییر شکل برای مدت محدودی پایدار است و البته بازیکن می‌تواند با فشردن کلید قابلیت Ultimate مجددا به شکل اصلی بازگردد.

بروز رسانی بازی Smite

قابلیت ابتدایی این شخصیت Curse Strength نام دارد که در یک خط مستقیم ضربه‌ای وارد می‌کند و تمامی کسانی که در این خط باشند صدمه خواهند دید و البته نفر اولی که ضربه به آن وارد شود برای مدتی کوتاهی امکان حرکت ندارد یا به اصطلاح Stun می‌شود. اگر این قابلیت با نسخه‌ی اژدهایی Fafnir زده شود باعث وارد شدن صدمه‌ی بیشتر و کاهش نیروی محافظت (Protection) طرف مقابل می‌شود. قابلیت بعدی که Coerce نام دارد باعث افزایش سلامت و قدرت ضربه‌ی خود Fafnir شده و به یکی از هم تیمی‌های نزدیک وی نیز قدرت ضربه و سرعت حمله‌ی بیشتر (Attack Speed) می‌دهد. نسخه‌ی اژدهایی این قابلیت محدوده‌ی بزرگتری را در بر می‌گیرد و چندین هم تیمی را به جای یک نفر در موارد ذکر شده تقویت می‌کند. قابلیت سوم Underhanded Tactics نام دارد و به وی این امکان را می‌دهد تا به یک نقطه پرش کند و علاوه بر وارد ساختن ضربه، Ability در حال اجرای حریف را برای مدت کوتاهی خنثی کند. در نسخه‌ی اژدهایی این قابلیت، وی می‌تواند فاصله‌ی بیشتری را بپرد و همراه با وارد ساختن ضربه‌ی بیشتر، حرکت حریف را برای مدتی مختل کند. قابلیت چهارم یا Ultimate نیز همانطور که قبلا ذکر شد تبدیل شدن به اژدهاست. Passive این شخصیت که Endless Greed نام دارد بسیار منحصر بفرد و جالب است. بطوری که وی به ازای بین بردن هر مینیون، ساختمان، کمک (Assist) یا از بین بردن هریک از قهرمانان تیم مقابل، چهار سکه‌ی اضافی دریافت می‌کند که اگر بازیکن سریعا به فکر خرج کردن این سکه‌ها نباشد و آنها را نگه دارد، متناسب با زمان نگه داشتن آنها، Fafnir محافظت بیشتری دریافت می‌کند و مقاوم‌تر می‌شود. تریلر نمایش این شخصیت را در زیر تماشا می‌کنید:

|

این بروزرسانی شامل تعدادی ظاهر جدید نیز هست که برای شخصیت‌های Skadi، Aphrodite، Ravana، Ullr، Sobek، Fafnir و ظاهرهای طلایی و الماسی Jing Wei ساخته شده‌اند. تصاویر این Skin ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. همچنین تعدادی اچیومنت نیز به برخی شخصیت‌های بازی از جمله Nox و Ratatoskr اضافه شده‌اند. از جمله‌ی سایر تغییراتی که این Patch در بازی ایجاد می‌کند می‌توان به افزایش سلامتی حاصل از آیتم Stone of Gaia، کاهش میزان ضربه‌ی قابلیت Dart شخصیت Ratatoskr، افزایش زمان Cooldown قابلیت Flurry و کاهش میزان سلامتی حاصل از استفاده‌ی این قابلیتِ همین شخصیت، کاهش قدرت قابلیت Thunder Crash شخصیت Raijin و کاهش قدرت ضربه‌ی قابلیت Storm Kata شخصیت Susano اشاره کرد.

این بروزرسانی برای نسخه‌‌ی پی‌سی بازی Smite بزودی منتشر خواهد شد، در حالی که کاربران نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 فعلا منتظر دریافت بروزرسانی 3.9 هستند و طبیعتا مدتی پس از کاربران پی‌سی، این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده