// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۰

تماشا کنید: نبرد مهیج جنگجویان Chaos و دووارف‌ها در بازی Total War: Warhammer

پس از اولین نمایش جنگجویان Chaos در بازی Total War: Warhammer، محصول کریتیو اسمبلی و سگا، این‌بار نوبت به ورود یکی از ترسناک‌ترین و قدرتمندترین لردهای Chaos یعنی Kholek Suneater رسیده است. برای دیدن این نبرد مهیج با زومجی همراه باشید.

پیش از رسیدن به تریلر تماشایی جدید بازی توتال وار: وارهمر، لازم است بدانید مدتی پیش که استودیو Creative Assembly اعلام کرد نژاد جنگجویان Chaos در بازی Total War: Warhammer تنها در صورتی بصورت رایگان قابل بازی خواهد بود که بازی را پیش خرید کرده باشید، موجی از اعتراضات به راه افتاد. این اعتراضات در بسیاری از انجمن‌های بازی از جمله انجمن اصلی توتال‌ وار مطرح شدند. شاید بتوان یکی از اصلی‌ترین دلایل این اعتراضات را خاطره‌ی بد نسخه‌ی Total War: Rome II دانست که علی‌رغم پیش فروش فوق‌العاده‌ای که داشت در ابتدا به دلیل وجود باگ‌های بسیار نتوانست طرفداران را راضی کند، اگرچه بعدها و در قالب بروز رسانی‌های متعدد اکثر ایرادات آن مرتفع شدند. بدین سان بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که ممکن است این نسخه نیز از جهاتی تجربه‌ی تلخ پیشین را تکرار کند و دوست داشتند که این کمپانی کهنه کار حق انتخاب بیشتری به کاربران بدهد و بازی بصورت رایگان با نژاد Chaos را محدود به پیش‌خرید نکند. اگرچه پس از انتشار و بصورت جداگانه امکان خرید این نژاد وجود دارد که طبیعتا باید مبلغی در ازای آن پرداخته شود.

تغییر کاربر پسندی که این کمپانی در این فرآیند ایجاد کرده این است که پس از انتشار بازی و در هفته‌ی اول هرکس بازی را خریداری کند نژاد جنگجویان آشوب (Chaos) را بصورت رایگان دریافت خواهد کرد. این خبر بسیاری از طرفداران توتال وار و فانتزی وارهمر را خوشحال و امیدوار کرد. در راستای این تغییر دومین گیم‌پلی که در آن جنگجویان Chaos به مصاف دووارف‌ها می‌روند منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید. در این تریلر جنگجویان Chaos به فرماندهی یکی از ترسناک‌ترین و قدرتمندترین فرماندهان این نژاد، یک دراگون اُگِر عظیم‌الجثه و سراسر زره به نام Kholek ملقب به خورنده‌ی خورشید (Kholek Suneater) در مقابل لشکر زره پوش دووارف‌ها به فرماندهی آنگریم مشت آهنی می‌روند که نبردی بسیار جذاب و متنوع را رقم می‌زنند. این نبرد زیبا را از دست ندهید:

  | 

پس از انتشار این تریلر محبوبیت بازی Total War: Warhammer چنان افزایش پیدا کرد که در لیست پر فروش‌ترین بازی‌های شبکه‌ی استیم در کشورهای انگلستان و آمریکا به دومین بازی این لیست تبدیل شده است. پیش‌تر در زومجی و در قالب دو تریلر جزییات میدان‌ نبرد Bloodpine و باتلاق Hel Fenn را مشاهده کردید. این بازی در تاریخ ۴ خرداد سال جاری (۲۴ ماه می) بصورت انحصاری برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و SteamOS منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده