// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: عبور از سرزمین دووارف‌ها در بازی Total War: Warhammer

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار قسمت اول از سه گانه‌ی Total War: Warhammer، محصول کریتیو اسمبلی، موجی از تریلر‌ها و گیم‌پلی‌های این بازی در حال انتشار است.در تازه ترین آنها از سرزمین دووارف‌ها بر روی نقشه گذر می‌کنیم. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

روز به روز در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار جدیدترین بازی سری توتال وار یعنی Total War: Warhammer هستیم که با تلفیق داستان وارهمر کمپانی گیمز وُرک‌شاپ و گیم‌پلی منحصر به فرد توتال وار استودیو کریتیو اسمبلی، قصد ساخت یک سه گانه‌ی به یاد ماندنی را دارد. در این راه نیز به دلیل استفاده‌ی Creative Assembly از نظرات کاربران و به نحوی ساخت قدم به قدم بازی و همچنین تلاش برای جلوگیری از تکرار تجربه‌ی تلخ بازی Total War: Rome II، این کمپانی هر چند وقت یک‌بار یک تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر می‌کند و همچنین به دفعات متعدد سعی در اجرای بازی توسط تست کنندگان خود کمپانی دارد تا در صورت وجود نقص یا ایراد احتمالی، قبل از انتشار بازی شناسایی و رفع شوند. در سال ۲۰۱۳ بود که این استودیو با جهشی بلند اقدام به انتشار بازی Total War: Rome II کرد ولی به دلیل عدم مدیریت درست ایرادات و عدم بهینه سازی درست بازی، با موجی از انتقادات از طرف طرفداران و منتقدین مواجه شد. تکرار این اشتباه می‌تواند به طور وسیعی وجهه‌ی این استودیوی انگلیسی را در نظر کاربران خدشه دار کند.

با اضافه شدن قابلیت استرداد مبلغ یا Refund در استیم، رفع نشدن ایرادات بازی پیش از انتشار می‌تواند تجربه‌ی Rome II را تکرار کند

پس از انتشار گیم‌پلی نقشه‌ی نژاد پوست سبز‌ها (Greenskins) به فرماندهی ارک یک چشم، گریمگور آیرون‌هاید و سپس دیدن قلمروی نیرو‌های امپراطور کارل فِرَنز، نوبت به گذر از سرزمین‌های سنگی و کوهستانی و خشن دووارف‌ها (Dwarfs) رسیده است. معدنچی‌های سر‌سخت و کینه جو که به هر قیمتی هجوم و غارت دشمنان را تلافی می‌کنند. در این تریلر علاوه بر مشاهده‌ی سرزمین‌ها ودژهای دووارف‌ها که در دل رشته کوه‌های حاشیه‌ی دنیا یا World's Edge Mountains قرار دارند، برای اولین بار شاهد باز شدن کتاب کینه‌ی دووارف‌ها یا Book of Grudges هستیم. کتابی که تک تک حوادث و وقایع تاریخ دووارف‌ها در آن ثبت و ضبط می‌شود تا دروقت مناسب به انتقام از باعث و بانیان آن حادثه‌ها و غارت‌ها برآیند.

برای کسی که بازی را با نژاد دووارف‌ها آغاز می‌کند دو اولویت اصلی وجود دارد: اول اینکه برای باز پس گیری دژهای از دسته رفته در سرزمین بد یا Badlands که ماوای پوست سبز‌هاست تلاش کند و دوم اینکه طبق ماموریت‌های کتاب کینه‌ها به سوی سرزمین‌های ناشناخته در پی انتقام از افراد و گروه‌های مختلف حرکت کند. هر یک از این ماموریت‌ها به دلیل خاصی ایجاد و در ازای انجام آن نیز پاداشی در نظر گرفته شده است. اما علاوه بر سختی انجام این ماموریت‌ها، مساله‌ی دیگری که بازیکن با آن مواجه خواهد شد حس رقابت و سبقت گیری قبایل مختلف دووارف‌ از یکدیگر برای انجام این ماموریت‌هاست. بطوری که به میزانی که تعداد ماموریت‌های انجام شده افزایش پیدا کنند، به همان میزان نیز ممکن است رابطه‌ی شما با بعضی یا شاید همه‌ی قبایل دووارف خراب شود، به این دلیل که بسیار مغرور و جنگجو هستند. تریلر این راهپیمایی در سرزمین دووارف‌ها را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

|

همچنین در این تریلر می‌توانید درخت تکنولوژی واقعا غنی و بسیار پر برگ بازی را ببینید که برای ساخت و ارتقای شهر‌ها و همچنین داشتن ارتشی قدرتمند‌ به آنها احتیاج دارید. صفحه‌ی مخصوص به مهارت‌ها و قدرت‌های خاص هر لرد افسانه‌ای و ماموریت‌های مختص به آنان که Quest Chain نام دارد نیز در این تریلر نشان داده می‌شود که این صفحه در این ویدیو مربوط به اولین لرد دووارف‌ها یعنی شاه تورگریم کینه جو است.

عمل کردن به ماموریت‌های کتاب کینه‌ها، برای دووارف‌ها به مثابه ادای دین به گذشتگان و پادشاهان پیشین خود است

نسخه‌ی اول بازی Total War: Warhammer در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ (۲۸ ماه آپریل ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی و بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS منتشر خواهد شد که هم اکنون نیز قابلیت پیش خرید بازی از شبکه‌ی استیم وجود دارد که در این صورت اولین بسته‌ی الحاقی بازی که در آن نژاد نیروهای بحران یا کی-آس (Chaos) قابل بازی خواهند شد، به صورت رایگان در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. پیش‌تر در زومجی جدیدترین تریلر گیم‌پلی این بازی از نبرد ارک‌ها و شوالیه‌ها را مشاهده کردید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AllGamesBeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده