// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: قابلیت بسیار جالب اسلحه ها در بازی Gears of War 4

بازی انحصاری Gears of War 4، محصول استودیو کوالیشن، در کنار اخبار و تریلرهای جذابی که این روزها از آن منتشر شده، قدرت خود را با نمایش یک قابلیت جالب در یک ویدیوی کوتاه نشان می‌دهد. برای دیدن این ویدیو و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

یکی از نقاط قوت کنسول‌ها را می‌توان بازی‌های انحصاری قدرتمند برای آن‌ها دانست. مانند بازی Gears of War 4 که از جمله بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت است که قرار است آغازی بر یک سه‌گانه‌ی جذاب باشد. پس از اینکه مدتی پیش مشخص شد اسلحه‌ی دراپ‌شات این بازی به چه میزان قدرتمند است که می‌توانید انیمیشن آن را نیز در این مطلب مشاهده کنید، به تازگی و در آخرین ویدیوی کوتاهی که از بازی منتشر شده، می‌توانید شاهد یک قابلیت جالب دیگر در اسلحه‌ها و روش کشتن دشمنان باشید. در این ویدیو که می‌توانید در زیر تماشا کنید، شخصیت کیت پس از کشتن یکی از دشمنان، جسد بی جان او را با اسلحه پرتاب کرده و او را تکه تکه می‌کند!

  | 

اگرچه کیت جسد را به سمت دیوار پرتاب می‌کند، اما احتمالا بازیکن در این بازی قادر خواهد بود که اجساد را پس از کشتن به سمت دیگر دشمنان نیز پرتاب کند.

همانطور که می‌بینید این ویدیو یکی از بهترین صحنه‌ها و موقعیت‌های نقشه‌ی بازی را نشان می‌دهد، محیطی صنعتی با آسمانی غبار آلود و خاکستری که حال و هوای خاصی را منتقل می‌کند. البته مشخص نیست که این ویدیو از مراحل بازی یا بخش چند نفره‌ی آن گرفته شده است. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، کیت یکی از سه شخصیت جدید این بازی خواهد بود. در کنار دلموند واکر و جی‌دی فنیکس، فرزند مارکوس فنیکس مشهور، که جدید بودن این شخصیت‌ها مسلما به جذابیت بازی خواهد افزود. ویدیوی کوتاه دیگری نیز که مربوط به قدرت فوق‌العاده‌ی اسلحه‌ی دراپ‌شات است را در زیر تماشا می‌کنید:

بخشی از اطلاعات مربوط به این اسلحه‌ی قدرتمند طبق گفته‌های وب‌سایت گیم‌اینفورمر به شرح زیر است:

اسلحه‌ی DropShot با شلیک یک گلوله‌ی مین مانند در هوا و با حرکت در خطی ثابت تا زمانی که شما ماشه را نگه دارید در هوا معلق می‌ماند. به محض رها کردن ماشه این مین مخرب می‌چرخد و اگر به زمین برخورد کند، تقریبا یک ثانیه مانند دریل زمین را سوراخ کرده و سپس منفجر می‌شود و هرچه در اطرافش باشد را متلاشی خواهد کرد. اما اگر درست هدف گیری کرده باشید و این مین را بر سر یک دشمن بخت برگشته بنشانید، شاهد صحنه‌ای بسیار خشن خواهید بود. بطوری که مین در یک ثانیه وارد سر دشمن شده و سر وی را سوراخ میکند سپس منفجر شده و بدن وی را متلاشی خواهد کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، زمان آغاز بتای عمومی بازی Gears of War 4 برای کسانی که قبلا بازی Gears of War: Ultimate Edition را بازی کرده‌اند در تاریخ ۳۰ فروردین ماه (۱۸ ماه آپریل ۲۰۱۶) و برای اعضای طلایی ایکس‌باکس لایو نیز در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری (۲۵ ماه آپریل ۲۰۱۶) خواهد بود. این بازی زیبا و محبوب در تاریخ ۲۰ مهر ماه سال جاری (۱۱ ماه اکتبر ۲۰۱۶) بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در مورد نسخه‌ی پی‌سی این بازی در حال حاضر هیچ خبر رسمی منتشر نشده است. پیش‌تر در زومجی خواندید که داستان بازی Gears of War 4 تنها در ۲۴ ساعت رخ خواهد داد. در مطلب دیگری نیز جدیدترین تریلر از این بازی را مشاهده کردید.

نظر شما در مورد قابلیت‌های جالبی که در این دو ویدیو مشاهده کردید چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده