نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: نسخه ایکس باکس وان Dark Souls 3 با رزولوشن 900p و افت فریم جزئی اجرا می شود

به نظر می‌رسد که موتور استفاده شده در بازی Bloodborne، همخوانی خیلی خوبی با کنسول ایکس‌باکس وان ندارد؛ چرا که بازی Dark Souls 3 که با این موتور ساخته شده، در این کنسول با مشکلاتی از قبیل افت فریم جزئی روبرو شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی دارک سولز ۳ در حال حاضر در کشور ژاپن عرضه شده است و همین امر فرصتی برای سایت دیجیتال فاندری فراهم کرده تا عملکرد این بازی را در کنسول ایکس‌باکس وان بررسی کند. بر اساس گزارش این سایت، بازی در کنسول مایکروسافت با رزولوشن 900p اجرا می‌شود که کمتر از رزولوشن 1080p نسخه پلی‌استیشن 4 بازی است. به علاوه در برخی قسمت‌های این اثر، شاهد افت فریم هستیم که البته خیلی هم شدید نیست.

البته می‌توان انتظار داشت که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم در زمینه افت فریم، مشکلاتی مشابه با نسخه ایکس‌باکس وان داشته باشد. چرا که فرام سافت‌ور این بازی را با موتور استفاده شده در بازی Bloodborne ساخته که در آن هم شاهد افت فریم جزئی بودیم. برای اینکه خودتان نرخ فریم بازی دارک سولز ۳ در ایکس باکس وان را ببینید، می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

|

نسخه غربی بازی دارک سولز ۳ در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده