// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین ویدیو گیم پلی Sniper Elite 4 از نسخه‌ قبل از آلفا

بعد از رونمایی رسمی بازی Sniper Elite 4، تازه‌ترین ساخته‌ی ربلیون، اکنون ویدیویی زیبا از گیم‌پلی بازی برگرفته از نسخه‌ی قبل از آلفا، شامل تصاویری بی‌رحمانه از کشتن دشمنان منتشر شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ویدیوهای گیم‌پلی همواره از اهمیت بالایی برای بازیکنان جهت خرید یا عدم خرید محصولی در کنار نقد و بررسی‌ها و پیش‌نمایش بازی‌ها محسوب می‌شود. اکنون با رونمایی از Sniper Elite 4، وب‌سایت یوروگیمر به سراغ سازندگان بازی برای نشان دادن قسمت‌هایی از این بازی رفته است. هرچند ویدیوی گیم‌پلی تصاویری از نسخه قبل از آلفای بازی را نشان می‌دهد، با این حال تصاویر نمایش داده شده زیبا به نظر می‌رسند.

گیم‌پلی نمایش داده شده تمرکز برروی تصاویر کیل‌کم (KillCam) برخوردهای مخوف وبی‌رحمانه تیرها با اشیاء منفجره و اجزاء مختلف بدن دشمنان دارد که طرفداران در شماره‌های قبلی با آن آشنا هستند. KillCam به تصاویری از مرگ بازیکنان گفته می‌شود که با پِرِسپِکتیوی از قاتل نمایش داده می‌شود.

با این حال، در این ویدیو دو کیل‌کَم جدید به چشم می‌خورد؛ یکی در رابطه با برخورد تَرکِش‌ها بعد از انفجار و دومی برای نبرد‌های نزدیک مانند بازی Mortal Kombat X که هر دوی این تصاویر از نزدیک برای لذت هرچه بیشتر شما بعد از ایجاد یک انفجار یا مبارزه با مشت و چاقو نشان داده خواهند شد. در کنار این، در ویدیو اشاره می‌شود که مراحل بازی حدودا سه برابر بزرگتر از Sniper Elite 3 خواهند بود. در ضمن جزئیات کوچک دیگری نیز به چشم می‌خورد که حتما در ادامه با تماشا و دانلود ویدیو نگاهی به آنها خواهید داشت.

داستان Sniper Elite 4 دقیقا از پایان شماره سوم آغاز می‌شود. زمانی که بازیکنان در ایتالیایی ویران در جنگ جهانی دوم (۱۹۴۳) به همراه مامور  کارل فِیربورن با مقاومت ایتالیایی‌ها برای آزادی کشور از چنگ رهبران فاشیست مبارزه می‌کند. Sniper Elite 4 اولین شماره از بازی است که تنها برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. شماره‌ی سوم بازی برای کنسول‌های نسل هفتم مایکروسافت و سونی نیز منتشر شده بودند.

‌ | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده