// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی واقعیت مجازی Golem

سال ۲۰۱۶ را می‌توان سال هدست‌های واقعیت مجازی نامید و به مرور زمان و با عرضه این هدست‌ها، شاهد معرفی بازی‌های مختلفی برای آن‌ها خواهیم بود. بازی Golem، محصول های‌وایر گیمز، از جمله‌ی این بازی‌هاست که چندی پیش معرفی شد. با زومجی و تماشا تریلر گیم‌پلی این بازی همراه باشید.

تقریبا تمام بازی‌هایی که تا به امروز ساخته شده‌اند، صرف نظر از کیفیت گرافیکی و سایر ویژگی‌های بصری، تقریبا همگی در یک زمره قرار می‌گیرند. اما وقتی صحبت از یک هدست روی سر و ورود به دنیای واقعیت مجازی به میان می‌آید، دیگر نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت و از هیجان چند برابری در مقایسه با بازی‌های معمولی چشم پوشی کرد. بازی Golem، ساخته‌ی کمپانی تازه تاسیس Highwire Games، که پیش‌تر در زومجی خبر و تریلر معرفی آن را مشاهده کردید، از جمله بازی‌هایی است که از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و به صورت انحصاری برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

به تازگی تریلر جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که مبارزه‌ی دو گالم سنگی را نشان می‌دهد. البته از آنجایی که ساخت این بازی هنوز پایان نیافته، امکان دارد کیفیت یا کمیت نهایی بازی با آنچه که در این تریلر می‌بینید کمی تفاوت داشته باشد. با مشاهده‌ی تریلر می‌توانید کیفیت حرکات و ضربات گالم‌های سنگی را به خوبی ببینید. تریلر این بازی را در زیر تماشا کنید:

  | 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Onlysp


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده