// یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: به لطف ماد جدید، آخرالزمان با سبک The Last of Us به GTA V می‌آید

دو سازنده ماد برای بازی‌های کامپیوتری در تازه‌ترین اقدام خود آخرالزمان را با استایلی مانند The Last of Us به Grand Theft Auto V، ساخته‌ی راک استار آورده‌اند. این مادها به طور کامل ظاهر بازی را تغییر می‌دهد. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

یکی از ویژگی‌های بازی‌های ویدیویی در رایانه‌های شخصی بدون شک قابلیت تغییر ظاهر بازی‌ها با استفاده از ماد‌های مختلف است. بازیکنان بعد از سپری کردن مدت زمانی در محیط ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان با یاری هوشمندانه سازندگان ماد تغییراتی را در اقصی نقاط بازی ایجاد می‌کنند. بازی GTA V نیز بعد از عرضه برروی رایانه‌های شخصی مورد استقبال بسیاری از سازندگان ماد قرار گرفته است. اکنون بعد از ماد‌های مختلف گرافیکی مانند افزودن بافت 4K به GTA V در کنار گشت گذار با هالک، شخصیت خشن کمیک مارول در شهر لُس‌ سانتوس، گروهی  از توسعه دهندگان ماد به سراغ بازی The Last of US، ساخته‌ی استودیوی ناتی‌داگ رفته‌اند تا با استفاده از برخی عناصر آشنا در این بازی ماجراجویی، آخرالزمان را به بازی GTA V‌ بیاورند.

اگر شما از قدم زدن در مناطق مختلف لُس‌ سانتوس خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی هم حال و هوای زنده و شلوغ شهر را تغییر دهید، دو ماد اکنون برای استفاده در دسترس قرار گرفته‌اند. اول از همه مادی است که توسط Rapidiment با هدف تغییر بخشی از بافت شهر لُس‌سانتوس به سبک بازی The Last of Us ساخته شده و دیگری به شما امکان گشت و گذار با شخصیت جوئل (Joel) را در GTA V‌ می‌دهد. برای اینکه دید بهتری را نسبت به ماد‌های ذکر شده پیدا کنید می‌توانید ویدیویی ۵ دقیقه‌ای از این دو ماد را تماشا و دانلود کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده