// یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بررسی ویدیویی بازی Helldivers Super-Earth Ultimate Edition

بازی انحصاری Helldivers که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه شد، با اینکه تبلیغات بسیار کمی داشت اما موفقیت‌های خوبی کسب کرد که از آن یک بازی جمع و جور، مفرح و سرگرم‌کننده ساخت. با بررسی ویدیویی زومجی همراه باشید.

اگر طرفدار بازی‌های چند نفره و تیمی هستید و به دنبال لحظاتی خوش و سرگرم کننده اما توئم با دقت و زیرکی می‌گردید ما به شما بازی Helldivers را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی هرچند که بی مشکل نیست اما به خوبی خواهد توانست شما را تا ساعت‌های فراوان سرگرم نگه دارد. سبک بکش برو جلوی بازی بدون شک توانسته بستری مناسب برای تیم سازنده فراهم کند که هرچه دیوانگی و آشوب که دلشان خواست را در بازی پیاده کنند. شما می‌توانید به صورت تک نفره یا چند نفره پا به دنیای بهم ریخته‌ی بازی بگذارید و از چالش‌هایی که برایتان فراهم شده لذت ببرید اما بدون شک هیچ چالش و لذتی نمی‌تواند برای شما مانند بخش چند نفره باشد مخصوصا اگر اینکه افراد هم تیمی خودتان را بشناسید و با آن‌ها هماهنگ شوید. بازی به خوبی دو مشخصه‌ی آشوب و تاکتیک را باهم مخلوط می‌کند و نتیجه معجونی شده است که می‌‍شود تنهایی هم آن را نوشید اما اگر با دوستان‌تان تقسیمش کنید لذت بیشتری خواهید برد. با بررسی ویدیویی Helldivers Super-Earth Ultimate Edition همراه باشید.

دانلود با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-warning"]برای Helldivers Super-Earth Ultimate Edition و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی‌ سی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.[/alert] P30 Xbox تهیه شده در زومجی (در تهیه این بررسی دانیال نوروزی همکاری کرده است) زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده