// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Dishonored: Definitive Edition

«سرافکنده» (Dishonored) یکی از به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های اواخر نسل هفتم بود که حالا برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شده است. زومجی نیز به بررسی این بازی پرداخته تا شما را با جوانب آن آشنا کند. در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی این بازی را تماشا و دانلود کنید. 

«سرافکنده» که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، با آزادی عمل فوق‌العاده‌ای که در طراحی مراحلش به بازی‌کننده می‌داد، سیستم مکانیک‌ها و قابلیت‌های پیچیده و جذابش و مهندسی عمیق اما ساده‌ی مراحل مخفی‌کاری‌اش که بنابر تصمیم بازی‌کننده می‌توانستند بدون مشکل به اکشن هم تغییر کنند، بخش تک‌نفره‌ی درگیرکننده‌ای را ارائه می‌داد که نمونه‌اش به زور پیدا می‌شد و می‌شود. انتشار نسخه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی بازی فرصت خوبی برای جاماندگان از اولین قافله‌ی سفر به شهر استیم‌پانکِ دان‌وال است تا اگر اهل ترور و کشتارهای هیجان‌انگیز در قالب قاتلی ماوراطبیعه هستند، این‌دفعه حواس‌شان را حسابی جمع کنند! در این بررسی نگاهی به نقاط قوت و ضعف بازی اصلی می‌اندازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا نسخه‌ی نهایی «سرافکنده» مواردِ اضافی و بیشتری برای توجیح خرید دوباره‌ی آن دارد یا نه؟

نقد متنی و کامل این بازی به زودی در زومجی منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Dishonored: Definitive Edition و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی‌ سی ایکس‌ باکس مراجعه کنید.[/alert]

P30 Xbox

تهیه شده در زومجی ( در تهیه‌ی این ویدیو، آرش عیاری همکاری داشته است)

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده