بازی موبایل We Happy Restaurant می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای طرفداران بازی‌های مدیریتی در گوشی‌های تلفن‌ همراه باشد. با بررسی این بازی همراه باشید.

بازی‌های سبک مدیریت یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی است که به‌لطف گسترش گوشی‌های همراه پیشرفته، دنیای این بازی‌ها نیز گسترش پیدا کرده و شاهد انواع این بازی‌ها در روی گوشی‌های تلفن همراه هستیم. مدیریت رستوران یکی از شاخه‌های سبک مدیریت است که قدمت بسیاری در دنیای بازی‌های ویدیویی دارد که به مرور این سبک نیز بهبود پیدا کرده است. مدتی می‌شود که بازی موبایل We Happy Restaurant به‌صورت رایگان و F2P برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده که یک تجربه جدید و جذاب از سبک مدیریت یک رستوران و فست فود را به روی گوشی‌های طرفداران آن آورده است. در این بازی شما مدیریت یک فست فود را بر عهده دارید و باید آن را برای جذب مشتری و رضایت آن‌ها گسترش دهید و غذاهای متنوعی را نیز تولید کنید. شرکت بازی‌سازی ChillyRoom توانسته در بازی اندروید و آیفون We Happy Restaurant از المان‌های معروف این سبک و استفاده از نوآوری‌های جدید یک تجربه جدید را ارائه کند که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و به مدیریت رستوران و گسترش آن بپردازید. در ادامه با نقد این بازی موبایل همراه باشید.

We Happy Restaurant

بازی We Happy Restaurant یک تجربه جذاب از سبک مدیریت رستوران را به گوشی‌های تلفن همراه آورده است

گیم پلی بازی موبایل We Happy Restaurant با اینکه ساده است، اما به خوبی در روی صفحه لمسی گوشی‌های تلفن همراه پیاده شده است و شما به‌راحتی می‌توانید در محیط بازی بچرخید و کارهایی که در رستوران دارید، را انجام دهید. به‌صورت کلی بازی دارای ۶ صندوق فروش است که شما در ابتدا تنها داری یک صندوق هستید که با گسترش رستوران دیگر صندوق‌ها که نیازمند ساخت خط تولید غذاها و دسرهای مختلف است، باز خواهد شد و شما می‌توانید به مشتریان خود خدمات ارائه دهید. هر صندوق دارای ۵ جایگاه خط تولید غذا است که بازی در مجموعه دارای ۶ نوع دستگاه تولید غذا است که شما در هر خط تولید می‌توانید ۵ دستگاه را خریداری کنید. همچنین شما باید هر دستگاه را ارتقا دهید که هر دستگاه دارای ۵ نوع غذا از همبرگر و مرغ تا نوشیدنی، غذاهای دریایی و پیتزا است. قیمت هر دستگاه غذا متفاوت است و زمان ساخت و توسعه آن نیز متفاوت خواهد بود که در ابتدای بازی نیازمند به استراتژی مناسب شما است تا در کوتاه مدت دچار مشکل مالی نشوید.

We Happy Restaurant

بازی دارای تنوع خوب غذا و مشتری است

شما باید با مراجعه به باجه تلفن در سر خیابان، مشتری خریداری کنید که هر مشتری غذا و خدمات متفاوتی نیاز دارد و شما باید در هر خط تولید بسته به نیاز مشتری آن را توسعه و گسترش دهید تا بتوانید به نیازهای همه مشتریان خود پاسخگو باشید. درنهایت شما می‌توانید ۱۵۰ مشتری را جذب کنید که برای دریافت مشتری بیشتر باید باجه خود را گسترش دهید که البته در اینجا شما باید سرم‌های سبز رنگی را دریافت کنید تا بتوانید این باجه را گسترش دهید یا اینکه به ساخت خط تولید غذا یا حتی دریافت مشتری‌های بیشتر سرعت ببخشید. به تور میانگین شما در هر ۱۰-۱۲ دقیقه می‌توانید بین ۵ تا ۱۰ مشتری جذب کنید یا اینکه با دادن این سرم‌های سبز رنگ بدون معطلی مشتریان خود را افزایش دهید. مشتریان شما نیز دارای لول‌های مختلف هستند و هرکدام قیمت متفاوتی دارند و هزینه متفاوتی را به شما می‌پردازند و در پایان مشتریان شما منفجر خواهند شد و صاحب پول هنگفتی می‌شوید که باز هم در اینجا مبلغی که در پایان به شما تعلق خواهد گرفت، تفاوت دارد. همان‌طور که گفتیم مشتری‌ها دارای انواع مختلفی هستیم از پلیس و دانش آموز گرفته تا کارگر ساختمان تقسیم می‌شوند و در ادامه به شکل‌های مختلف و بامزه‌ای مثل عقرب و مومیایی تبدیل خواهند شد.

We Happy Restaurant

قیمت ارتقای برخی از دستگاه‌های تولید غذا بسیار گران است

بااین‌حال، شاید در دراز مدت این تغییر شکل عادی شود، اما در ابتدا قطعا باعث جذابیت و تنوع بازی شده است. همچنین هر مشتری در بازی We Happy Restaurant دارای یک نسخه الیت است که برای خریداری آن باید ۱۰ سرم سبز رنگ را بپردازید. علاوه‌بر تمامی این موارد، بازی دارای ۵ خط تولید سس و چیزهای فرعی دیگر است که این سس‌ها و موارد جانبی به هضم سریع‌تر غذای مشتریان، سرعت در حرکت آن‌ها در محیط، طولانی‌تر شدن روند انفجار آن‌ها و موارد دیگر کمک خواهد کرد. همچنین بازی براساس رضایت مشتریان و درآمد شما، یک بخش Shake نیز دارد که به شما مبلغی پول می‌پردازد و به‌نوعی کمک مالی به شما است. علاوه‌بر این، بازی دارای بخش‌های دیگری نیز هست که برای بازی کردن این بخش باید پول واقعی بپردازید. با اینکه بازی درکل مجانی است و برای توسعه با یک استراتژی خوب و منطقی می‌توانید آن را خیلی سریع گسترش دهید، اما برای ساخت لول ۵ یک خط تولید غذا باید ۸۴ میلیون دلار پول بپردازید که برای جمع آوری آن شاید باید بدون اینکه پولی خرج کنید، یک هفته فقط پول جمع کنید.

We Happy Restaurant

برای گسترش رستوران نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی مناسب دارید

پس بازی در اینجا شما را مجبور خواهد کرد تا پول واقعی بپردازید یا اینکه با دادن پول واقعی به خرید سرم سبز رنگ برای جذب مشتری بیشتر اقدام کنید. بااین‌حال، در پایان و پس از یک مدت ممکن است شما از بازی دلسرد شوید و به نظر نیز نمی‌رسد که بازی فعلا برنامه جدیدی را برای گسترش رستوران داشته باشد، اما بازی به‌راحتی می‌تواند برای یک مدت نسبتا طولانی شما را سرگرم کند و در طول روز بارها به فروشگاه خود برای چک کردن و جمع آوری پرداختی مشتریان سر بزنید. همچنین بازی We Happy Restaurant دارای یک بخش شخصی سازی مثل کاشی‌های رستوران، طرح میز و صندلی و حتی تابلوهای رستوران نیز است که در ابتدا خیلی هزینه برای این موارد توصیه نمی‌شود، چرا که شما در ابتدا به پول خود برای توسعه فروشگاه نیاز بیشتری دارید تا اینکه برای زیباتر کردن آن اقدام کنید. همچنین بازی دارای کوئست‌های روزانه برای کسب درآمد بیشتر یا سس نیز است و علاوه‌بر این، شخصی با لباس شبیه دلقک نیز در بخش کناری فروشگاه حضور دارد که به شما کوئست‌های ساده را برای انجام دادن می‌دهد تا سرم سبز رنگ دریافت کنید که هر مرحله آن شامل ۵ سرم می‌شود. همچنین با تماشای هر تبلیغ بازی دیگر نیز می‌توانید صاحب ۵ سرم سبز رنگ شوید که هر روز شما می‌توانید ۶ بار این کار را انجام دهید.

We Happy Restaurant

گرافیک بازی We Happy Restaurant قابل قبول است و محیط بازی تا مدتی شما را به خود جذب خواهد کرد و با هر توسعه شکل و شمایل فروشگاه نیز تغییر می‌کند، اما مشکل اصلی بازی این است که پس از یک مدتی شاید این موارد تکراری و خسته کننده برای بازیکن شود. بازی موبایل We Happy Restaurant یک بازی مدیریت رستوران است که تجربه خوب و جذابی از بازی‌های سبک مدیریت را به روی تلفن‌های همراه آورده است. شما در بازی کنترل یک فست فود را بر عهده دارید و باید خط تولید غذا را گسترش دهید تا بتوانید به انواع مشتری‌های خود خدمات مختلف ارائه دهید که این موضوع نیازمند استراتژی و برنامه‌ریزی شما نیز خواهد بود. بااین‌حال، پرداخت‌های درون برنامه‌ای ممکن است کمی به تجربه نهایی بازیکن ضربه بزند و درواقع برای دسترسی به تمامی بخش‌های بازی نیاز به پرداخت پول واقعی دارید. بازی We Happy Restaurant موبایل می‌تواند ساعت‌ها و هفته‌ها شما را سرگرم و غرق در خود کند و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای طرفداران این سبک از بازی‌ها باشد.

بازی موبایل We Happy Restaurant روی سیستم‌عامل IOS بررسی شده است.


منبع زومجی

بررسی بازی We Happy Restaurant

بازی موبایل We Happy Restaurant یک تجربه جذاب و دلچسب از بازی‌های مدیریت رستوران است که شما در بازی کنترل و مدیریت یک فست فود را بر عهده دارید که باید آن را برای دادن خدمات مختلف به مشتری‌های متفاوت با استراتژی و برنامه‌ریزی گسترش دهید. بازی روش‌های زیادی برای کسب درآمد دارد و تنوع مشتری‌ها و غذاهای بازی باعث شده تا تلاش بازیکن را افزایش دهد. مشتری‌ها در طول بازی نیز ارتقا پیدا می‌کنند و به شکل چیزهای جالب و عجیبی در خواهند آمد. با این حال، برای دسترسی به تمامی بخش‌های بازی نیاز به پرداخت پول واقعی است که همین موضوع باعث می‌شود تا بازی پس از یک مدت برای بازیکن تکراری و خسته کننده شود.
مسیح کریمی

8.5

نقاط قوت

  • + تنوع مشتریان و غذاهای بازی‌
  • + روش‌های مختلف برای کسب درآمد
  • + قابلیت شخصی سازی نسبتا گسترده

نقاط ضعف

  • - پردا‌خت‌های درون برنامه‌ای
  • - هزینه بالای ارتقای برخی از دستگاه‌های تولید غذا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده