نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۴

بررسی ویدیویی بازی Overwatch

Overwatch، جدید‌ترین ساخته کمپانی بلیزارد و یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های امسال بود. این بازی چندی پیش عرضه شد و حال می‌توانید بررسی ویدیویی آن را از زومجی تماشا کنید.

Overwatch یک بازی تیراندازی اول‌شخص آنلاین و چندنفره است که توسط کمپانی بزرگ بلیزارد ساخته شده است. این بازی اولین IP جدید این کمپانی پس از گذشت ۱۷ سال است و تیم سازنده آن، همان تیمی است که وظیفه ساخت بازی Titan را برعهده داشت؛ بازی که پس از گذشت مدتی از پروسه ساختش، سرانجام به دلیل کیفیت پایین توسط بلیزارد لغو شد. Overwatch همچنین اولین تجربه بلیزارد در ساخت یک بازی شوتر اول‌شخص محسوب می‌شود و همین عامل و خاطره بد طرفداران از لغو شدن تایتان، باعث می‌شد تا پیش از عرضه کمی به کیفیت «اورواچ» شک داشته باشیم.

ولی پس از عرضه بازی، مشخص شد که هنوز هم بلیزارد همان کمپانی است که کیفیت محصولات خود را فدای هیچ عاملی نمی‌کند و همان‌طور که Warcraft و StarCraft در سبک استراتژی، World of Warcraft در سبک MMO و Diablo در سبک نقش‌آفرینی از بهترین آثار موجود هستند، Overwatch هم یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های سبک تیراندازی اول‌شخص چندنفره است.

البته دلایل بسیار زیادی دست به دست هم داده‌اند تا این محصول Blizzard تبدیل به یک بازی بسیار موفق شود. دلایلی که می‌توانید با آن‌ها در بررسی ویدیویی زومجی از این بازی آشنا شوید:

دانلود با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p | دانلود از شاتل‌لند

تهیه شده در زومجی 

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

[alert variation="alert-info"]برای تهیه بازی Overwatch به فروشگاه PS Pro به آدرس www.pspro.ir مراجعه کنید.  [/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده