Battleborn، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو گیرباکس، یک شوتر اول شخص شلوغ و سریع است که با کاراکترهای بسیار متنوع و المان‌های سبک MOBA، سعی کرده همه‌چیز را با هم ترکیب کند و نتیجه، لزوماً محصول موفقی نشده است. با بررسی ویدیویی زومجی همراه باشید.

این روزها ترکیب سبک شوتر اول شخص با MOBA یا میدان نبرد چندنفره آنلاین، حسابی رایج شده و بازی‌های زیادی معرفی یا روانه‌ی بازار شده‌اند که در هسته‌ی اصلیشان شبیه به هم هستند و فقط شخصیت‌ها و برخی ریزه‌کاری‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. استودیوی گیرباکس هم فرصت را مناسب دیده و قبل از کار بر روی Borderlands 3، تصمیم گرفته یکی از همین بازی‌ها بسازد تا جلوی رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد. اما بازی‌ای که مشابه آن در بازار زیاد پیدا می‌شود، برای موفق شدن باید ویژگی‌های متمایز کننده‌ای داشته باشد که بتواند نظر گیمر را جلب و او را به خرید بازی مجاب کند.

بازی Battleborn با اینکه ۲۵ شخصیت کاملاً متفاوت دارد و امکانات بسیاری برای دوست‌داران سبک MOBA ارائه می‌کند، نتوانسته از ظرفیت خودش نهایت بهره را ببرد و شاید برای کسانی که انتخاب‌های دیگری مانند Overwatch ،Paragon و LawBreakers دارند، کمی ناامید کننده باشد. اما وقتی با جمعی از دوستان همراه می‌شوید و هرکدام کاراکترهای مخصوص به خودتان را انتخاب می‌کنید، بازی آن جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ی خودش را نشان می‌دهد و کمی از خسته‌کننده بودن فاصله می‌گیرد. در بررسی ویدویی Battleborn به تمام این موارد اشاره کردیم و جنبه‌های مختلف بازی را به صورت گذرا بررسی کردیم.

| | دانلود از شاتل‌لند | تماشا در یوتیوب

تهیه شده در زومجی 

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده