نویسنده: حامد افرومند
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بررسی ویدیویی بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege

پس از دوری چند ساله از سری Rainbow Six، اکنون نوبت آن فرا رسیده تا نسخه‌ای جدید از آن با نام Siege را تجربه کنیم. یک بازی نسبتا موفق که توانسته تا حدود زیادی به اهداف خود برسد. با زومجی و بررسی ویدیویی بازی Rainbow Six Siege همراه باشید. 

سری Rainbow Six یکی از بازی‌های پرطرفدار یوبی‌سافت و مجموعه‌ی Tom Clancy به شمار می‌رفت و عجیب بود که چرا در سال‌های اخیر، شاهد معرفی و انتشار نسخه‌ی جدید آن نبوده‌ایم. گرچه یک نسخه‌ی جدید معرفی و سپس کنسل شد، اما سر انجام نوبت به این سری پرطرفدار رسید و Siege در جریان E3 2014 معرفی شد. 

Rainbow Six Siege برخلاف چیزی که انتظار داشتیم، فاقد بخش داستانی است و صرفا یک بازی تیر اندازی چندنفره‌ی آنلاین است. با وجود یک بخش تک‌نفره‌ی تمرینی، Siege در نبود بخش داستانی نتوانست مثل رقبای بزرگ خود قد علم کند و با بازخورد خوب عموم مواجه شود. در عوض بازی مخاطب خاص خود را دارد و به دور از فضای عامه پسند بازی‌های مشابه، یک بستر تاکتیکی و بسیار حرفه‌ای را پیش روی بازیکنان گذاشته و آن‌ها را به جان هم انداخته است. دو تیم پنج نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و در زمانی بسیار کوتاه، یک تیم فرصت دفاع از محل مورد نظر و تیم دیگر فرصت پیدا کردن آن محل را دارد. در نهایت و با شروع هر راند، تیم حمله کننده فرصت کوتاهی دارد تا یا هر پنج نفر تیم حریف را پیدا کرده و از بین ببرد، یا در میان باران گلوله‌ای که از زمین و هوا می‌بارد، گروگان را نجات دهد و در بعضی مراحل دست به خنثی کردن بمب بزند. اما برای آشنایی بیشتر با مکانیزم‌های بازی و بررسی قسمت‌های مختلف آن، بهتر است ویدیوی بررسی ما از Rainbow Six Siege را تماشا کنید: 

 

 دانلود با رزولوشن HD 720 آپارات |دانلود با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند| دانلود با رزولوشن SD 360p

 

[alert variation="alert-warning"]برای تهیه بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege و همچنین محصولات مرتبط با Xbox 360، PS4 و Xbox One به فروشگاه اینترنتی پی سی ایکس باکس مراجعه کنید.[/alert]

p30

زومجی چگونه یک بازی را بررسی می‌کند؟

درباره آیتم‌های ویدیویی اختصاصی زومجی

تهیه شده در استودیو زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده