// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

تاریخ حدودی عرضه Titanfall 2 و Battlefield 5 مشخص شد

طبق اعلام مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز دو بازی Battlefield 5 و Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. در صورت عدم تغییر تاریخ ذکر شده، بعد از ۳ سال از ماه مارس ۲۰۱۴، شاهد عرضه دنبال Titanfall هستیم. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

با توجه به گزارش گیم‌اسپات، این وب‌سایت در صحبتی تلفنی با بِلیک یورگِنسُن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز جزئیات جدیدی را در رابطه با بازه‌ی زمانی عرضه‌ی Titanfall 2 و Battlefield 5 کسب کرده است. طبق اعلام یورگِنسُن، الکترونیک آرتز عرضه بازی Titanfall 2 را در بازه‌ی زمانی آوریل ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۷ تایید کرده است. بازی Battlefield 5 هم انتظار می‌رود اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود. با این حساب احتمالا در سال ۹۵ شاهد عرضه بازی‌های پرفروش الکترونیک‌ آرتز خواهیم بود.

بِلیک یورگِنسُن رسما تایید کرده که بازی Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ عرضه می‌شود. این بدان معنا است که این بازی در بازه‌ی زمانی بین اول آوریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) عرضه خواهد شد. ماه مارس زمانی بود که نسخه‌ی اول این بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. البته این سومین باری است که یورگنسُن از احتمال عرضه Titanfall 2 در سال مالی ۲۰۱۷ سخن می‌گوید. یورگنسن اولین بار در جریان نشستی با سرمایه‌گذاران از ضرورت انتخاب بهترین زمان برای عرضه Titanfall بعدی سخن گفته بود. وی همچنین در ماه آبان در جریان مصاحبه‌ای حرف‌های گذشته خود را تکرار کرده بود.

مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز در رابطه با Battlefield 5 نیز گفت:

شما باید انتظار داشته باشید که معمولا Battlefield در سه‌ماهه سوم سال مالی عرضه شود. همانطور که معمولا ما این کار را انجام می‌دهیم.

با توجه به این سخنان باید انتظار داشت که نسخه بعدی Battlefield در اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود، زیرا در بازه‌ی زمانی جولای تا سپتامبر (تابستان) اصولا شاهد عرضه‌ی بازی‌های EA Sports هستیم.

در همین‌ راستا همان‌طور که در زمان رونمایی از بازی Mass Effect Andromeda در نمایشگاه E3 2015 اطلاع داشتیم، این بازی برای عرضه در اواخر ۲۰۱۶ تایید شده است. تمامی سه بازی ذکر شده در بالا برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شوند.

منبع: Attack on the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده