نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

Wii U به پرفروش ترین کنسول نسل هشتمی در ژاپن تبدیل شد

بر اساس گزارشات اخیر از میزان فروش کنسول‌های خانگی در کشور ژاپن، کنسول Wii U نینتندو توانست با پشت سر گذاشتن رقبا تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول خانگی نسل هشتمی در این کشور تبدیل شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اخیرا سایت معتبر وی‌جی چارتز گزارشی از میزان فروش کنسول‌های خانگی نسل هشتمی Wii U، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن منتشر کرده است که نشان می‌دهد هنوز هم مردم این کشور علاقه خاصی به کنسول‌های نینتندو دارند. بر اساس این گزارش، کنسول Wii U نزدیک به ۵۷ درصد از میزان فروش کل کنسول‌های خانگی در ژاپن را در اختیار دارد و پس از آن هم کنسول نسل هشتمی سونی ۴۲ درصد از میزان فروش کلی کنسول‌ها را به خود اختصاص داده است. سهم ایکس‌باکس وان از کل میزان فروش کنسول‌ها در ژاپن هم فقط یک درصد است.

در حالتی جزئی‌تر، در آخرین ماه سال ۲۰۱۵، کنسول Wii U برای اولین بار از ماه ژوئن ۲۰۱۵ (خرداد -تیر ۹۴) به‌بعد توانسته در میزان فروش از کنسول پلی‌استیشن 4 پیشی بگیرد و خود را به عنوان پرفروش‌ترین کنسول در ژاپن مطرح کند. در ادامه می‌توانید میزان دقیق فروش کنسول‌های نسل هشتمی در کشور ژاپن از زمان عرضه تا امروز را مشاهده کنید:

  • میزان فروش کنسول Wii U در ژاپن: ۳ میلیون و ۲۰ هزار و ۲۲۷ دستگاه
  • میزان فروش کنسول پلی‌استیشن 4 در ژاپن: ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۷۹ دستگاه
  • میزان فروش کنسول ایکس‌باکس وان در ژاپن: ۶۴ هزار و ۵۴۳ دستگاه

نظرات خود را در مورد میزان فروش کنسول‌ها در ژاپن با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده