نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

کد کامل بازی Star Wars Battlefront 3 برای ایکس باکس 360 در دسترس قرار گرفت

پیش از انتشار بازی Star Wars Battlefront در اواخر سال گذشته میلادی توسط شرکت دایس، بازی‌ای به نام Star Wars Battlefront 3 از در دست ساخت قرار داشت که ساخت آن لغو شد. امروز کد کامل نسخه توسعه‌دهندگان بازی روی اینترنت پخش شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال ۲۰۱۵، شرکت دایس، بازی Star Wars Battlefront را منتشر کرد که توانست با استقبال بازیکنان روبه‌رو شود اما پیش از این بازی، بازی دیگری با نام Star Wars Battlefront 3 در دست ساخت بود که دنباله مستقیمی برای بازی‌های قبلی جنگ ستارگان محسوب می‌شد. ساخت این بازی با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شد و درنهایت پروژه ساخت Star Wars Battlefront 3 بایگانی شد. از آن زمان تا به حال، هر از چند گاهی اطلاعات جدیدی از آن بازی منتشر می‌شود که در جدیدترین آن‌ها نیز ویدیویی از بازی در فضای مجازی پخش شد. اما امروز، کد کامل این بازی لغو شده برای کنسول ایکس باکس 360 در اینترنت پخش شد.

یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، توانسته به نحوی نسخه مخصوص سازندگان بازی برای کنسول ایکس باکس 360 را به‌دست بیاورد و آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است با این همه دانلود و اجرای این بازی، کار راحتی نیست. این کاربر در رابطه با نحوه اجرای بازی چنین گفت:

این نسخه از بازی توانایی اجرا روی کیت‌های توسعه ایکس باکس 360، کیت‌های XNA، کیت‌های آزمایشی و هر کنسول ایکس باکس 360ی که توانایی استفاده از RGLoader (که کنسول را تبدیل به یک کیت توسعه می‌کند) را دارد. پس اگر کنسول ایکس باکس 360 شما ماد شده باشد، می‌توانید بازی را ازطریق RGLoader اجرا کنید.

چندی پس از انتشار این کد، تعدادی ویدیو روی وب‌سایت فورچن قرار گرفت که نشان می‌داد طرفداران توانسته‌اند بازی را روی کنسول ایکس باکس 360 اجرا کنند. ویدیوهای منتشر شده، این نکته را تایید کرد که نسخه‌ای که در وب‌سایت ردیت قرار گرفته، نسخه اصلی و واقعی این بازی لغو شده است. بااین‌حال با مشاهده ویدیوهای منتشر شده، می‌توان به‌راحتی مشاهده کرد که بازی کاملا در مرحله در دست ساخت است و برای اتمام، راه زیادی در پیش دارد و همچنین دارای باگ‌های متعدد و محتوای ناقصی است.

بااین‌حال، انتشار کد کامل بازی به این معنی است که طرفداران و توسعه‌دهندگان علاقه‌مند، شانس این را دارند که این کد نیمه تمام را به اتمام برسانند و این پروژه لغو شده را به یک بازی نسبتا پایدار تبدیل کنند و حتی بازی را برای رایانه‌های شخصی نیز پورت کنند. تنها مانعی که بر سر راه اتمام این پروژه وجود دارد، موانع حقوقی هستند زیرا دیزنی، حقوق استفاده از نام Star Wars و الکترونیک آرتز، حقوق انتشار تمام بازی‌ها براساس دنیای جنگ ستارگان را در اختیار دارند و باید ببینیم که تا چه زمانی این دو شرکت بزرگ اجازه می‌دهند کار ساخت Star Wars Battlefront 3 توسط طرفداران به پیش برود. در انتها نیز می‌توانید ویدیویی را که پیش از این از بازی منتشر شده بود، تماشا کنید:

نظر شما درباره این بازی لغو شده چیست؟ آیا شما از آن دسته از کسانی هستید که قصد دارند این نسخه از بازی را دانلود کرده و آن را روی کنسول ایکس باکس 360 خود اجرا کنند؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده