نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

خرده فروش دانمارکی بازی Half Life 3 را برای پیش فروش قرار داده است!

یک خرده‌فروش دانمارکی به نام وب‌هالن در وب‌سایت خود، بازی Half-Life 3 را برای پیش‌فروش قرار داده است! آیا ما بالاخره شاهد عرضه این بازی خواهیم بود؟ با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

خرده‌فروش دانمارکی وب‌هالن، که در زمینه فروش محصولات مربوط به بازی فعالیت می‌کند، بازی Half-Life 3 را در وب‌سایت خود برای فروش قرار داده است. تاریخ انتشار بازی سال ۲۰۱۶ و سازنده آن ولو ذکر شده است. هیچ اطلاعات دیگری در مورد بازی در این صفحه قرار ندارد.

آیا این اقدام وب‌سایت دانمارکی به این معنی است که آیا ما بالاخره در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه قسمت سوم این مجموعه فوق‌العاده محبوب خواهیم بود؟ معمولا بازی‌هایی برای پیش‌فروش قرار داده می‌شوند که به صورت رسمی توسط استودیو سازنده معرفی شده باشند. با این حال به نظر می‌رسد که این اقدام وب‌سایت وب‌هالن، بیشتر به حدس و گمان مدیرانش درباره تاریخ انتشار بازی بر می‌گردد.

همچنین، وب‌هالن، یک ‌وب‌سایت کاملا مجاز و قانونی است. آنها حتی یک صفحه رسمی فیسبوک نیز دارند و علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای، در زمینه فروش قطعات کامپیوتری و وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کنند. در حقیقت آنها به مانند بسیاری از وب‌سایت‌های قانونی فروش آنلاین هستند.

با این همه، نکته‌ای که باعث امیدواری طرفدران این مجموعه شده است، این است که در سال‌های اخیر و در نمایشگاه‌های بزرگ، ما شاهد اعلام خبر ساخت بازی‌هایی بودیم که بسیاری فکر می‌کردند ساخت آنها به دست فراموشی سپرده شده است. بازی‌هایی مانند The Last Guardian، Final Fantasy 7 و Shenmue 3 سه تا از بازی‌های هستند که در نمایشگاه E3 2015 اعلام شد که کماکان در حال ساخت هستند و این مسئله باعث شده که طرفداران بی‌شمار Half-Life، نسبت به ساخت قسمت سوم آن خوش‌بین باشند.

علاوه بر این، کمپانی بتسدا، سال گذشته همه گیمرها را با معرفی بازی Fallout 4 سورپرایز کرد و به جامعه بازی‌ نشان داد که می‌شود روی یک بازی بسیار بزرگ برای مدت زمان طولانی به صورت مخفیانه کار کرد. ما هم امیدوار هستیم که بالاخره ولو، آرزوی همه را برآورده کند و ما به زودی اخبار رسمی ساخت Half-Life 3 را از این کمپانی بشنویم.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر تایید خبر ساخت Half-Life 3 هستید؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده