نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تصاویر جدید بازی ترسناک Syndrome گرافیک بالای بازی را نشان می‌دهند

بازی Syndrome یک اثر ترسناک است که توسط استودیو کَمِل ۱۰۱ در دست ساخت است و چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. حال سازندگان تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده‌اند که گرافیک زیبای بازی را نشان می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Syndrome در ژانر ترس و بقا و با استفاده از موتور یونیتی ساخته می‌شود. سازندگان بازی در استودیو کمل ۱۰۱، توضیحات جدیدی در مورد این بازی اول شخص ارائه کردند که در بین آن‌ها چند تصویر جدید از محیط بازی هم دیده می‌شود که گرافیک و علی‌الخصوص نورپردازی عالی در آن‌ها کاملا به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را تماشا کنید:

استودیو کمل ۱۰۱ همچنین توضیحاتی از روند ساخت بازی هم منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا Syndrome یک بازی ترس و بقا واقعی و لذت‌بخش باشد. البته هدف ما این است که بازی هرگز به یک شوتر محض تبدیل نشود و بیش‌تر القا کننده حس ترس باشد. تقریبا ساخت تمامی مراحل بازی تمام شده و در حال حاضر سعی می‌کنیم تا جزییات آن‌ها را بهبود ببخشیم. بازی در داخل یک سفینه  فضایی اتفاق خواهد افتاد که از قضا افراد زیادی هم در آن حضور دارند. به همین دلیل باید یک محیط عالی برای بازی بسازیم و هدف‌مان این نیست که برای پر کردن فضا‌های خالی مراحل از جعبه یا بشکه استفاده کنیم!

بازی Syndrome فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ ولی سازندگان وعده عرضه آن در طی ماه‌های آتی داده‌اند. پلتفرم‌های مقصد این بازی هم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهند بود.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده