// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

ساخت مرحله پیش‌ درآمد بازی Mirror's Edge در Dying Light توسط یک ماد

اخیرا ماد جدیدی برای بازی اول شخص Dying Light، بازی در سبک بقای تک‌لند، منتشر شده که توسط آن می‌توانید مرحله پیش‌در‌آمد Mirror's Edge را در این بازی تجربه کنید. برای اطلاع از جزئیات این ماد با زومجی همراه باشید.

اخیرا کاربری به نام الیمینیا، مادی برای بازی Dying Light ساخته که توسط آن می‌توانید مرحله اول بازی Mirror's Edge را در این بازی تجربه کنید. این ماد با استفاده از ابزارهای ساخت ماد بازی Dying Light ساخته شده است. سازنده این ماد اعلام کرده که در این ماد نقشه بازی Mirror's Edge در مقیاس یک به یک و به صورت دقیق طراحی شده است. الیمینا در این‌باره می‌گوید که تمام جزئیات تقریبا یکسان بوده و یادآور مراحل اصلی بازی مبتنی بر پارکور استودیو دایس خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویر این ماد را مشاهده کنید:

این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد اما علاقه‌‌مندان می‌توانند از طریق صفحه Dying Light بر روی استیم ورکشاپ این ماد را برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی دانلود کنند. با این‌حال در بروزرسانی‌ها بعدی الیمینا قصد دارد ویژگی‌هایی چون حضور دشمنان در بخش تعقیب و گریز پلیس، امکان دویدن بر روی دیوار و جزئیات محیطی را به این ماد اضافه کند. Mirror's Edge و Dying Light چندان متفاوت نیستند و در هر دو بازی که در سبک سکوبازی اول شخص ساخته شده‌اند، برای جابه‌جایی در محیط باید از ورزش پارکور استفاده کرد.

Mirror's Edge یکی از بازی‌های موفق و کالت سال ۲۰۰۸ است. این بازی که با قراردادن سبک اول شخص و پارکور گیم‌پلی متفاوتی را ارائه می‌دهد توانست فروشی معادل ۲.۵ میلیون نسخه داشته باشد. این بازی استودیو دایس توانست جایزه بهترین بازی ماجرایی سال از آکادمی علوم و هنرهای تعاملی (AIAS) را دریافت کند. شخصیت فیث که در Mirror’s Edge: Catalyst (نسخه بعدی بازی که قرار است امسال منتشر شود) بسیار بالغ‌تر از نسخه قبل خواهد بود و با خرید نسخه ۲۰۰ دلاری نسخه کالکتور این بازی می‌‌توانید مجسمه این شخصیت را بدست آورید، به اعتقاد زومجی یکی از  به‌ یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های زن دنیای بازی‌های ویدیویی است.

Dying Light بسیار به Mirror's Edge شباهت دارد با این تفاوت که عنصر زامبی را نیز اضافه کرده است. این ساخته استودیو تک‌لند ، حتی بازی محبوب Destiny را نیز مورد تمسخر قرار داده است. همچنین Dying Light با فروش پنج میلیون نسخه و دریافت امتیاز ۸ از زومجی عملکرد نسبتا موفقی داشته است. در سه ماهه اول امسال بسته الحاقی The Following برای این بازی منتشر خواهد شد که می‌توانید جدیدترین تریلر این بسته الحاقی را مشاهده کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده