نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بتای عمومی بازی PvZ: Garden Warfare 2 به زودی آغاز می‌ شود

طرفداران بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 که تا زمان انتشار رسمی بازی نمی‌توانند صبر کنند، در ماه جاری میلادی می‌توانند به تجربه نسخه آزمایشی عمومی آن بپردازند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی PvZ: Garden Warfare 2، امروز اعلام کرد که علاقه‌مندان به این بازی، می‌توانند از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ ژانویه (۲۴ تا ۲۸ دی) به تجربه بتای بازی برروی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بپردازند. این بتا به طرفداران اجازه می‌دهد که دسترسی محدودی به محیط Backyard Battleground داشته باشند. این محیط، مکانی است که بازیکنان از طریق آن می‌توانند به تمام نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بازی دسترسی داشته باشند.

شش کلاس شخصیتی جدید در این بتا وجود دارند. در تیم گیاه‌ها، کلاس‌های Rose، Citron و Kernel Corn و در تیم زامبی‌ها، کلاس‌های Imp، Super Brainz و Captain Deadbeard وجود خواهند داشت.

بازیکنان در این بتا به حالت مسابقه چندنفره با ۲۴ بازیکن دسترسی خواهند داشت. یکی از حالاتی جدیدی که در این بتا وجود خواهد داشت، حالت Herbal Assault است که در آن گیاهان تیم مهاجم و زامبی‌ها تیم مدافع هستند. ۴ نقشه نیز در این نسخه آزمایشی وجود خواهد داشت که در میان آنها نقشه Moon Base Z نیز دیده می‌شود که نقشه‌ای با قدرت جاذبه کم است.

تنها کاری که باید علاقه‌مندان برای تجربه این بتا انجام دهند، این است که در تاریخ ۲۴ دی، از فروشگاه ایکس‌باکس لایو یا پلی‌استیشن استور، نسخه بتا را دانلود کنند.

همچنین نسخه نهایی بازی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 نیز در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده