// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

صداپیشه بازی Final Fantasy XIV به همراه دو کودکش به قتل رسید

جسد سیان بلیک، صداپیشه بازی Final Fantasy XIV به همراه دو فرزند کودکش در باغچه منزلش پیدا شده است. طبق گفته‌ی پلیس هر سه آنها به دلیل «آسیب‌های سر و گردن» درگذشته‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Yugiri-final fantasy شخصیت یوگیری

جسد سیان بلیک، صداپیشه شخصیت یوگیری در Final Fantasy XIV، ساخته شرکت اسکوئر انیکس و هنرپیشه EastEnders، سریال محبوب بریتانیایی به همراه دو کودکِ هشت و چهار ساله‌اش در هفته‌ی جاری در شهر لندن پیدا شده‌اند. جسد او و فرزندانش طبق گفته‌ی پلیس در روز ششم ژانویه (۱۶ دی‌) در منزلشان یافت شده، وی در هنگام مرگ ۴۳ سال سن داشت.

طبق گفته‌ی یکی از سخنگویان پلیس هر سه آنها به دلیل آسیب‌های وارده به گردن و سر درگذشته‌اند. مقامات اکنون به دنبال آرتور سیمپسون-کِنت، شریک زندگی سیان بلیک برای تحقیقات بیشتر راجع به مرگ آنها هستند.

به گفته‌ی پلیس، تلاش «قابل توجهی» برای پنهان کردن اجساد در باغچه صورت گرفته که در نهایت پلیس با حفاری باغچه خانه موفق به کشف اجساد شده‌ است.

بلیک و فرزندانش آخرین بار در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) دیده شده و از تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) گزارش ناپدید شدن آنها به پلیس اعلام شده است. طبق گفته بی‌بی‌سی آرتور سیمپسون-کِنت اکنون در کشور غنا به سر می‌برد.

sian-blake-main

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده