نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو پلاتینیوم گیمز تولد ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت

امروز مصادف با جشن تولد ۱۰ سالگی استودیو پلاتینیوم گیمز است و این استودیو با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود، ضمن اعلام این خبر، پیغامی را نیز برای طرفداران منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

۱۰ سال می‌شود که استودیو پلاتینیوم گیمز در حال ساخت بازی برای گیمرهای سرتاسر جهان است. امروز این استودیو با انتشار پستی در وبلاگ رسمی خود، ضمن اعلام این خبر، برای طرفداران خود پیغامی به شرح زیر منتشر کرد:

از طرف تمام اعضای استودیو پلاتینیوم گیمز سال نو را به شما تبریک می‌گوییم. امسال، استودیو ما وارد دهمین سالگرد تاسیس خود می‌شود و ما مانند همیشه، هدف‌مان این است که تمام تلاشمان را بکنیم تا بازی‌های مختلفی بسازیم. ما امیدواریم که سال ۲۰۱۶، سال بسیار خوبی برای همه باشد. منتظر اخبار هیجان‌انگیزی از طرف استودیو ما در سال ۲۰۱۶ باشید.

همچنین این استودیو به مناسبت ۱۰ سالگی خود کارت پستالی را طراحی کرد که برروی این کارت پستال، تمام بازی‌هایی که این استودیو در طی این ۱۰ سال ساخته، دیده می‌شود. شما می‌توانید در زیر تصویر این کارت پستال زیبا را مشاهده کنید:

جشن تولد ۱۰ سالگی پلتینیوم گیمز

در راستای اخبار مربوط به این استودیو، چندی پیش مطلع شدیم که متاسفانه Scalebound، بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان که توسط این استودیو در حال ساخت است و قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، یک سال تاخیر خورد. اما این مسئله به این معنی نیست که پلاتینیوم گیمز در سال ۲۰۱۶ میلادی هیچ بازی‌ای را عرضه نکند. امسال ما از این استودیو دو بازی Star Fox Zero و Nier Automata را خواهیم دید که Star Fox Zero قرار است در تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت ۹۵) منتشر شود.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده