نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

استودیو رمدی در حال رفع باگ های Quantum Break است

در روز آخر سال ۲۰۱۵، هنگامی که بسیاری افراد خود را برای جشن گرفتن سال نو آماده می‌کردند، اعضای استودیو رمدی در حال رفع باگ‌های Quantum Break، بازی انحصاری ایکس‌باکس وان بودند! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استودیو رمدی که وظیفه ساخت Quantum Break، بازی انحصاری مورد انتظار کنسول ایکس‌باکس وان را بر عهده دارد، در روز آخر سال ۲۰۱۵، با انتشار تعدادی توییت و عکس در صفحه اینستاگرام بازی، اعلام کرد که آنها در حال کار برروی باگ‌های بازی هستند:

کمتر از نصف روز از سال ۲۰۱۵ باقی‌مانده است و ما در حال درست کردن باگ‌های بازی Quantum Break هستیم.

همچنین، در ادامه این استودیو عکسی در صفحه رسمی اینستاگرام خود قرار داد که به نظر می‌رسد یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده ماشین زمان موجود در بازی باشد:

در توضیح این عکس، رمدی چنین گفته است:

ما از طرف خودمان سال نو را به شما تبریک می‌گوییم. از صبر و شکیبایی شما در زمانی که ما در حال تکمیل بازی هستیم، کمال تشکر را داریم. این دستگاه را به خاطر بسپارید!

نکته جالب درباره این دستگاه، تاریخی است که برروی آن تنظیم شده است. این تاریخ ۲۷ مارس سال ۱۹۹۹ را نشان می‌دهد و هنوز مشخص نیست که این تاریخ خاص چه ربطی می‌تواند به وقایع داستان داشته باشد.

در انتها نیز پتری آلانکو، آهنگ‌ساز بازی، با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در حال کار کردن برروی موسیقی بازی است. وی به همراه این توییت، عکسی را نیز ضمیمه کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. نکته جالب این عکس، تار بودن عمدی برخی از کلمات دفترچه آلانکو است:

عکس منتشر شده توسط آهنگ‌ساز بازی Quantum Break

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Quantum Break، در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی، تریلر جدید از بازی پخش شد که می‌توانید این تریلر را در زومجی مشاهده کنید. پیشتر نیز رمدی در خبری اعلام کرده بود که صحنه‌های سینمایی بازی شگفت‌انگیز هستند.

بازی Quantum Break، در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷  فروردین سال ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده