نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

استودیو رمدی دلایل طولانی شدن ساخت Quantum Break را شرح داد

بازی Quantum Break که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد، در طول پروسه ساخت خود بار‌ها دچار تاخیر شده است، حال رمدی، استودیو سازنده این اثر، دلایل تاخیر‌های متوالی بازی را شرح می‌دهد. با زومجی همراه باشید.
سم لیک، سرپرست تیم سازنده بازی Quantum Break، اخیرا مصاحبه‌ای با مجله EDGE داشته و اشاره کرده که این بازی از تمام زمان‌های اضافی بابت بهبود پتانسیل‌های موجود استفاده کرده است:
بازی Quantum Break یک اثر کاملا جدید بر روی یک پلتفرم کاملا جدید (ایکس‌باکس وان) است، دنیای بازی، شخصیت‌ها، داستان و هسته گیم‌پلی همگی از نو ساخته شده‌اند، به همین دلیل هم ما در تیم سازنده بازی، آزمایشات زیادی بر روی قسمت‌های مختلف انجام دادیم تا آن‌ها به بهترین نحو ساخته شوند، همین امر هم باعث شد تا عرضه بازی با تاخیر‌های متوالی روبرو شود، ولی ما از این بابت مشکلی نداریم، چرا که کیفیت را فدای انتشار سریع نکردیم و این نکته بسیار مهمی است.
لیک البته در ادامه اعلام کرد که استودیوی رمدی قادر است تا دنباله بازی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بسازد و در این مورد به بازی Max Payne 2 اشاره کرد:
من هنوز هم بابت ساخت سریع Max Payne 2 احساس غرور می‌کنم که توانستیم یک بازی عالی را در عرض فقط ۱۸ ماه به مرحله انتشار برسانیم، ولی ساخت دنباله بازی‌ها کاملا با ساخت یک اثر جدید متفاوت است.
به هر حال و پس از کش و قوس‌های فراوان بازی Quantum Break در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۵ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود که باید منتظر ماند و دید اقدامات رمدی تا چه حد باعث بهبود کیفیت بازی شده است، نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gameradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده