// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

دلیل عدم حضور شخصیت‌های «ساگات» و «بلانکا» در Street Fighter 5 از زبان تهیه‌‌کننده بازی

یوشینوری اونو، تهیه‌کننده اجرایی بازی Street Fighter 5، در مصاحبه با فامیتسو از دلایل کپ‌کام برای حذف شخصیت‌های محبوب ساگات  و بلانکا از این بازی گفته است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

یوشینوری اونو اخیرا طی مصاحبه‌ای در مورد دلیل عدم حضور شخصیت ساگات در بازی Street Fighter 5 اعلام کرد که "شخصیت‌های مشابه و هم سبک زیادی در Street Fighter V حضور دارند." سازندگان تصمیم دارند که فهرست‌ شخصیت‌های هنگام عرضه بازی متعادل بوده و تنها تعداد زیادی شخصیت بی‌هدف را به بازی اضافه نکنند. اونو در ادامه می‌گوید که علاقه‌مندان زیادی خواهان اضافه شدن شخصیت‌هایی مانند ساگات هستند. با این حال ممکن است که شخصیت‌های بیشتری از طریق بسته‌های الحاقی به بازی اضافه شوند. از دیگر شخصیت‌‌های محبوبی که در این بازی حضور ندارند می‌توان به دَن، ساکورا و آکوما  اشاره کرده، زیرا که سبک مبارزه این شخصیت‌ها  مشابه کِن و ریو است. همچنین به دلیل اضافه شدن چارلی نَش شخصیت گایل از این نسخه حذف شده است.

فهرست‌ شخصیت‌های هنگام عرضه Street Fighter 5 تنها متشکل از ۱۶ شخصیت خواهد بود و پس از انتشار بازی، ۶ شخصیت دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. Street Fighter 5 د رتاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۶ (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، لینوکس و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین در خلال رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس امسال از شخصیت جدیدی به نام فنگ رونمایی شد.

منبع: Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده