نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن بهترین تجربه را از بازی Ace Combat 7 ارائه می‌دهد

بدون شک معرفی بازی Ace Combat 7 در جریان مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس و پشتیانی آن از هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن بهترین خبر مراسم مذکور بود. حال سازندگان بازی توضیحات بیش‌تری در مورد آن ارائه دادند که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را بخوانید.

تصور تجربه بازی Ace Combat 7 از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی لذت‌بخش است. قرار گرفتن در کابین هواپیما از زاویه دید یک خلبان و شرکت در نبرد‌های هوایی سریع بازی به حد کافی هیجان‌انگیز است که بتواند طرفداران پلی‌استیشن را برای عرضه این اثر بی‌تاب کند. حال کازوتوکی کُنو، سازنده بازی، مصاحبه‌ای انجام داده و توضیحات زیر را در مورد این اثر و پشتیبانی آن از واقعیت‌مجازی ارائه کرده است:

وقتی برای اولین بار ایده‌های مختلف را در ساخت این بازی بررسی می‌کردیم، به این نتیجه رسیدیم که در تجربه بازی با استفاده از یک تلویزیون معمولی وسعت تصورات شما فقط به همین اتاقی ختم می‌شود که در آن جا بازی می‌کنید. ولی در حین تجربه بازی با واقعیت مجازی شما واقعا حس خلبان یک جت جنگی را خواهید داشت که آزادانه در حال پرواز است.

صحبت‌های اخیر کُنو در حالی مطرح شده است که بازی برای افرادی که با هدست‌های واقعیت مجازی مشکل دارند هم یک تجربه لذت‌بخش خواهد بود. چرا که این بازی یک اثر انحصاری هدست پلی‌استیشن VR نیست و می‌توان آن را بدون نیاز به هدست نیز بازی کرد. سازنده بازی همچنین در بخش آخر مصاحبه خود هم از طرفداران این سری تشکر کرده است:

برند Ace Combat نزدیک به ۲۰ سال قدمت دارد و این یک حس بی‌نظیر به ما القا می‌کند. همچنین در تمام این مدت فقط و فقط به دلیل حمایت‌های طرفداران است که توانستیم نسخه‌های مختلف بازی را منتشر کنیم و به همین دلیل باید از تمام طرفداران به دلیل حمایت‌هایشان تشکر کنم.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های کُنو با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده