نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تولید بازی Until Dawn: Rush of Blood پیش از موفقیت‌های بازی آنتیل دان آغاز شده است

طی مصاحبه‌ای که به‌تازگی با تهیه‌کننده بازی Until Dawn: Rush of Blood انجام شده، مشخص شده تولید این بازی واقعیت‌ مجازی پیش از موفقیت‌ها و عکس‌العمل مثبت مردم نسبت به بازی آنتیل دان آغاز شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سایمون هَریس، تهیه‌کننده استودیو سوپِرمَسیو گیمز در صحبت‌های خود از چگونگی تاثیر مثبت موفقیت بازی آنتیل دان روی بازی واقعیت‌ مجازی Until Dawn: Rush of Blood گفته است:

موفقیت‌های بازی آنتیل دان یک شروع خوب برای Until Dawn: Rush of Blood است. با این حال لازم است بدانید که تولید این بازی پیش از موفقیت‌های آنتیل دان آغاز شده است.

فکر کنم موفقیت آنتیل دان تصمیمی که برای تولید Until Dawn: Rush of Blood گرفتیم را موثر نشان داد. امیدوارم علاقه‌مندان از تجربه یک بازی واقعیت مجازی در سبک وحشت لذت ببرند.

هَریس در ادامه صحبت‌های خود از انتقال پروژه تولید بازی Until Dawn از پلی‌استیشن 3 به کنسول پلی‌استیشن 4 و تغییرات عظیمی که در تکنولوژی و محتویات بازی پیش آمد صحبت کرد:

انتقال Until Dawn از یک بازی پلی‌استیشن 3 و حسگر حرکتی Move به کنسول پلی‌استیشن 4 یک تغییر بزرگ در تکنولوژی و خصوصا محتویات بازی بود. برای تولید Rush of Blood از همان موتور و ابزاری که برای آنتیل دان استفاده کردیم، استفاده می‌کنیم. بنابراین این ویژگی تولید محتویات مختلف مانند مناطق و شخصیت‌ها را راحت‌تر کرد. پس از انجام این کارها، شروع به تولید عناصری کردیم که به‌صورت اختصاصی برای Rush of Blood احتیاج داشتیم.

بنابراین می‌توان گفت که برای تولید این تجربه جدید محتویات جدید بسیار زیادی را برای دنیای آنتیل دان و ارائه یک تجربه بی‌نظیر تولید کردیم.

Until Dawn Rush of Blood (3)

بازی‌سازان همیشه از اشتباهات و تکنیک‌هایی که در محصولات قبلی خود مرتکب می‌شوند درس می‌گیرند و به بهبود آنها در محصولات جدید خود می‌پردازند. همین مسئله برای سوپرمسیو گیمز و بازی Until Dawn: Rush of Blood هم اتفاق افتاده است، چراکه سازندگان نکته‌ها و روش‌های جدید زیادی را از بازی آنتیل دان یاد گرفتند که نتیجه آنها را در این تجربه واقتی مجازی خواهیم دید:

بازی Until Dawn حقه‌هایی را برای خلق حس ترس و اضطراب برای خلق صحنه‌های شوکه‌کننده و و وحشت‌آمیز به ما آموخت.

با وجود برخی تغییرات در تکنیک‌های گرافیکی و صداگذاری در Rush of Blood و تنظیم‌کردن آنها با واقعیت مجازی، روشی که برای تولید این محصول انتخاب کردیم نسبت به بازی آنتیل دان کاملا متفاوت است.

بازی Until Dawn: Rush of Blood که در نمایشگاه هفته بازی‌های پاریس برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن معرفی شد، یک بازی کاملا جدید است که ایده‌های متفاوت خود را نسبت به بازی آنتیل دان دارد. در طرفی دیگر هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود. به احتمال بسیار زیاد بازی Until Dawn: Rush of Blood یکی از محصولات زمان عرضه این تکنولوژی خواهد بود.

از طرفی دیگر بازی در سبک وحشت Until Dawn هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده