نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

به‌ روز‌رسانی جدید بازی CS: Global Offensive منتشر شد

کمپانی وَلو به‌روزرسانی جدید بازی Counter-Strike: Global Offensive را عرضه کرده که حالت صحنه آهسته Kill Cam و همچنین یک سلاح جدید را به بازی اضافه می‌کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

به مناسبت فرارسیدن فصل زمستان و نزدیک شدن به ایام کریسمس، کمپانی وَلو به‌روزرسانی جدید بازی Counter-Strike: Global Offensive را با نام به‌روزرسانی زمستانی منتشر کرد. این آپدیت یک ویژگی جدید با نام Kill Cam به بازی اضافه می‌کند که پس از کشته شدن بازیکن، چند ثانیه قبل از مرگ وی را، از زاویه دید شخص قاتل (!) به صورت صحنه آهسته و با استفاده از زاویه دوربین سینمایی نشان می‌دهد. البته این ویژگی فقط در حالت‌های Demolition و Casual بازی استفاده خواهد شد.

مورد بعدی که این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌کند، یک سلاح کُلت جدید با نام R8 Revolver است که جایگزین سلاح قدیمی و دوست‌داشتنی Desert Eagle خواهد شد. البته این کلت جدید دقیقا تمام ویژگی‌های مثبت سلاح قبلی را حفظ کرده و یک اسلحه بسیار قدرتمند است که با استفاده از حالت شلیک ویژه آن هم می‌توانید چند شلیک بسیار سریع متوالی داشته باشید.

آخرین مورد تغییر‌یافته به واسطه این به‌روزرسانی هم تغییر مدت زمان هر دور مسابقه و همچنین تغییر مدت زمان بمب C4 است که از این پس به ترتیب برابر با یک دقیقه و پنجاه و پنج ثانیه (۱:۵۵) و چهل ثانیه (۴۰) خواهند بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده