نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰

تاریخ انتشار رسمی بازی Dark Souls 3 با انتشار یک تریلر شگفت انگیز مشخص شد

شب گذشته با انتشار یک تریلر شگفت‌انگیز و بسیار زیبا از بازی Dark Souls 3، سرانجام تاریخ انتشار رسمی این بازی در کشورهای اروپایی و آمریکا مشخص شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
Dark Souls 3 که آخرین قسمت از این مجموعه پرطرفدار است، در تاریخ ۱۲ آپریل ۲۰۱۶ (بیست و چهارم فروردین سال ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های منتشر خواهد شد. ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، برای کنفرانس سونی در نمایشگاه PlayStation Experience 2015 تولید شده بوده است. با این حال این تریلر زودتر از زمان مقرر در فضای مجازی پخش شده و قسمت‌های جدیدی را از گیم‌پلی شگفت‌انگیز این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. ویدیو گیم‌پلی جدید بازی Dark Souls 3، برخی از مکان‌ها و دشمنانی که در گذشته مشاهده کردیم را به ما نشان می‌دهد. در این تریلر شخصیت اصلی بازی در حال رفتن مسیری که به یک قلعه بسیار بزرگ ختم می‌شود. در ادامه در حالی‌که شخصیت اصلی بازی در حال طی کردن مسیر خود است، درختی که در روبه‌روی وی قرار دارد در یک چشم به‌هم‌زدن تبدیل به یک ماموت و باس‌فایت می‌شود. بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای تریلر جدید گیم‌پلی بازی Dark Souls 3 می‌کنیم:

|

بازی Dark Souls 3 که مانند قسمت‌های قبلی توجهات زیادی را به خود جلب کرده، در تاریخ ۲۴ فروردین سال ۱۳۹۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و در تاریخی دیگر برای رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته تصاویر جدیدی از بازی Dark Souls 3 منتشر شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده