نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

آوالانچ در حال کار بر روی یک به‌روز‌رسانی برای بازی Just Cause 3 است

زمان زیادی از انتشار بازی Just Cause 3 نمی‌گذرد اما این بازی دارای مشکلاتی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. حال یکی‌ از نمایندگان استودیو آوالانچ اعلام کرد که آنها در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی برای بازی هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Just Cause 3، جدیدترین ساخته استودیو آوالانچ در حالی‌ منتشر شد که بازی از مشکلات عجیبی‌ به خصوص بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رنج می‌برد. زمان بارگذاری‌های طولانی‌ و مشکلات افت فریم باعث شده بود که بسیاری از کاربران نارضایتی خود را اعلام کنند. حال یکی‌ از نمایندگان آوالانچ در صفحه رسمی‌ بازی در استیم گفت که تیم آنها از مشکلات آگاه است و آنها در حال کار بر روی انتشار یک به‌روزرسانی برای بازی هستند. هرچند هنوز تاریخ دقیق انتشار این به‌روزرسانی اعلام نشده است:
ما به مقداری زمان نیاز داریم تا بتوانیم برخی‌ از این مشکلات را شناسایی و آنها را رفع کنیم. تقریبا دو روز است که از زمان انتشار بازی می‌گذرد و ما تعداد بسیار زیادی بازیکن در دنیای بزرگ Just Cause 3 داریم. ما در حال نظارت بر تمام داده‌هایی هستیم که از طرف این بازیکنان برای ما ارسال می‌شوند.

|

این مشکلات البته مختص نسخه‌های کنسولی بازی نیست و بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز از مشکلاتی مشابه رنج می‌برند. اما به نظر می‌رسد که وضع بازیکنان نسخه پی‌سی بازی کمی‌ بهتر است. زیرا بنا به گفته آوالانچ، بازیکنان این پلتفرم با مراجعه به انجمن بازی در استیم، می‌توانند از تعدادی ترفند ذکر شده در این انجمن استفاده کنند تا برخی‌ از مشکلات آنها کمتر یا به طور کامل حل شود. در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش تریلر سینمایی بازی که مانند تبلیغ یک فیلم اکشن بود، منتشر شد. همچنین اگر می‌خواهید این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی‌ خود تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، مشخصات سیستم مورد نیاز بازی را ببینید. علاوه بر این اگر می‌خواهید بیشتر با فضای بازی آشنا شوید پیش‌نمایش اختصاصی زومجی از بازی را از دست ندهید. بازی Just Cause 3 در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده