نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

محتوای بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Forza 6 مشخص شد

امروز از محتویات بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Forza Motorsport 6 رونمایی شد. ۷ ماشین جدید که تا به حال در این مجموعه وجود نداشتند با این بسته الحاقی ۷ دلاری به بازی اضافه می‌شوند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سومین بسته الحاقی ماهانه از ۶ بسته الحاقی که قرار است برای بازی Forza Motorsport 6 منتشر شود، هم اکنون با قیمت ۷ دلار برای کاربران عادی و به صورت رایگان برای کسانی‌ که سیزن پس ۳۰ دلاری بازی را خریداری کرده‌اند، در دسترس است. این بسته الحاقی که Mobil 1 Car Pack نام دارد، شامل ۷ ماشین جدید از نقاط مختلف دنیا است. یکی‌ از ماشین‌هایی‌ که در این بسته وجود دارد و بسیاری از طرفدران درخواست آن‌ را داده بودند، ماشین کوئنیگزگOne:1 (این مدل وان تو وان خوانده می‌شود) است. این ماشین قدرتی‌ معادل با ۱۳۴۱ اسب بخار دارد و در ۲۰ ثانیه می‌تواند از سرعت صفر به ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت (!) دست پیدا کند. این ماشین بر روی کاغذ توانایی رسیدن به سرعت ۴۳۹ کیلومتر بر ساعت را نیز دارد. علاوه بر این ماشین، ماشین بترست‌-برد مدل سال ۱۹۸۸، فراری 250LM مدل سال ۱۹۶۳ و برنده مسابقه له مانز، شورلت لولا T90/00 مدل سال ۱۹۹۰، مزدا RX-7 مدل سال ۱۹۹۱ ، مرسدس بنز AMG C 63 کوپه مدل سال ۲۰۱۶ و پلی‌موت فیوری مدل سال ۱۹۵۸ در این بسته الحاقی وجود دارند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۴ شهریور) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و توانست در بررسی زومجی نمره بسیار عالی ۸.۵ را بگیرد. ما در بررسی خود از این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان گفتیم:
بدون شک فورزا موتوراسپورت ۶ استاندارد تازه‎ای در بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی به وجود آورده است. تلاش سازندگان بازی برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای بازیکنان قابل تحسین است. ترن تن با درس گرفتن از اشتباهات هرچند کوچک خود، توانسته یکی از بهترین بازی‌های رانندگی نسل هشتم را بسازد. فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های رانندگی باشید یا خیر. مطمئن باشید با بازی کردن فورزا موتوراسپورت ۶، نزدیک‌ترین تجربه به واقعیت از راندن سوپرکارهای فوق‌العاده گران قیمت دنیا را به دست می‌آورید.
نظر شما درباره ماشین‌های موجود در بسته الحاقی ماه دسامبر بازی Forza Motorsport 6 چیست؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده