// سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

منتظر نمایش هایی از Mortal Kombat X و بسته‌الحاقی Rise of the Tomb Raider باشید

جف کیثلی با انتشار توئیت‌هایی جزئیات بیشتری را از محتوای The Game Awards سال 2015 منتشر کرده است. این رویداد در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
اول از همه، نخستین نمایش از Baba Yaga: The Temple of the Witch، محتوای قابل دانلود جدید Rise of the Tomb Raider در ساعت ۱۷ به وقت ایران قبل از نمایش پخش می‌شود. جف کیثلی، میزبان نمایش با اشاره به این موضوع گفت:
بروزرسانی سریع The Game Awards: ما در حال افزودن یک پیش‌نمایش برای روز پنج‌شنبه ساعت ۸:۳۰ (EST) شامل نخستین نمایش از Baba Yaga: The Temple of the Witch  و بیشتر هستیم.
در ادامه، طبق گفته‌ی اِد بون، کارگردان Mortal Kombat X، شخصیت بعدی این بازی به نمایش در خواهد آمد:
به حق به دنبال حضور در The Game Awards در پنجشنبه برای نشان دادن انحصاری "چه کسی بعدی است؟" در بازی Mortal Kombat X هستیم!
در نهایت، پالمر لاکی، بنیانگذار آکیولس رونمایی ویژه‌ای را در این رویداد خواهد داشت:
The Game Awards را برای رونمایی ویژه پالمر لاکی، بنیانگذار آکیولس از دست ندهید.
در ادامه پالمر لاکی در توئیتی اعلام کرد:
رونمایی جالبی در The Game Awards رُخ می‌‌دهد. (پیش‌فروش باز نیست)
با انتشار اخبار و جزئیات بیشتر از رویداد The Game Awards زومجی آن‌ها را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. تا کنون جزئیات منتشر شده از جمله ۱۰ رونمایی بزرگ در نمایش امسال،  ارائه جایزه ویژه به استودیو وست‌وود، پخش نمایشی متفاوت از Quantum Break و نمایش اولین ویدیو گیم‌پلی از بازی Far Cry Primal نشان‌دهنده‌ی متنوع بودن رویداد سال ۲۰۱۵ است. شما می‌توانید لیست نامزد‌های امسال The Game Awards را در زومجی مشاهده کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده