نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

توضیحات سازنده Clash of Clans در مورد بروزرسانی تاون هال ۱۱

استودیو سوپر‌سل چندی پیش اعلام کرد که بروز‌رسانی بعدی Clash of Clans تاون‌هال ۱۱ را به بازی اضافه خواهد کرد. حال سازنده این اثر توضیحات بیش‌تری در مورد این آپدیت ارائه می‌کند. با زومجی همراه باشید.
اضافه شدن یک سطح تاون‌هال جدید به بازی Clash of Clans، بدون شک تغییرات زیادی در گیم‌پلی آن حاصل خواهد کرد. این تغییرات از سپر‌های محافظ و جوایز بازی گرفته تا ساختمان‌های جدید دفاعی را شامل می‌شوند که بدون شک بازخورد‌های متفاوت طرفداران را در پی خواهند داشت. حال جوناس، یکی از سازندگان بازی، مصاحبه‌ای در مورد تغییرات اعمال شده انجام داده است که متن کامل آن به شرح زیر است:
تغییرات جدید ممکن است برای افرادی که زیاد اهل مطالعه اخبار بازی در انجمن‌ها و سایت‌ها نیستند، غافلگیر‌کننده باشد. ولی هدف از ارائه آپدیت جدید و تغییرات حاصل از آن، آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن تجربه بازی برای بازیکنان است. حتی برخی از تغییرات این آپدیت دقیقا بر‌اساس بازخورد‌های دریافتی از کاربران اعمال شده‌اند و به همین دلیل انتظار داریم که بتواند رضایت آن‌ها را جلب کند. یکی از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در این به‌روزرسانی، تغییر عملکرد سپر‌های محافظ است که باعث می‌شد برخی افراد با سو‌استفاده از آن‌ها همواره دهکده خودشان را امن نگه دارند که این کار دیگر در آپدیت جدید عملی نخواهد بود و عملکرد سپر‌ها دست‌خوش تغییراتی می‌شود. در مجموع آپدیت جدید اولین قدم ما در بهبود کلی بازی است و سعی داریم تا به مرور زمان تجربه‌ی بهتری از Clash of Clans ارائه دهیم.
یکی از نگرانی‌های کاربران بازی پس از معرفی آپدیت جدید، از بین رفتن سبک بازی «فارمینگ» به دلیل تغییرات حاصل در عملکرد سپر‌ها بود. با این حال جوناس به این دسته از کاربران اطمینان داده که این شیوه و جمع‌آوری منابع از طریق حمله به دهکده‌هایی که منابع را در دسترس قرار می‌دهند، کماکان در بازی حضور خواهند داشت. نظرات خود را در مورد اظهارات سازنده بازی Clash of Clasn با زومجی در میان بگذارید. منبع: Toucharcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده