نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Fallout 4 هم اکنون برای دانلود در کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است

ظاهرا زمان به‌وقوع پیوستن رویای چندین ساله ما رسیده است و دیگر کم‌کم باید خود را آماده‌ی تجربه بازی Fallout 4 کنیم. کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 که این بازی را به‌صورت دیجیتالی خریداری کردند، هم‌اکنون می‌توانند بازی را دانلود و در زمان انتشار رسمی، بدون هیچ معطلی وارد آن شوند.
اگر قصد دارید بازی Fallout 4 را روی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنید و در گذشته هم این بازی مورد انتظار را پیش‌خرید کردید، هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از قابلیت Pre-Load، به دانلود این بازی بپردازید. حجم ابتدایی دانلود بازی ۴.۴۵ گیگابایت است. پس از انجام این دانلود، کنسول شما در پیش‌زمینه باید حجمی بالغ بر ۲۸ گیگابایت دیگر را دانلود کند. بنابراین به‌طور کلی، حجم بازی فال‌اوت ۴ در پلی‌استیشن 4 حدود ۳۲ گیگابایت است. اگر مانند من قصد دارید چندین هفته متوالی بدون هیچ‌گونه توقفی به بازی‌کردن Fallout 4 بپردازید، پیت هاینز، مدیر ارتباطات بتسدا راه‌حل بسیار خوبی را برای اخراج‌نشدن از کار یا مدرسه و دانشگاه در اختیار همه‌ی ما قرار داده است:
اگر دوست دارید از کار خود اخراج نشوید، بهتر است پیش دکتر بروید و گواهی مریضی خود را تهیه کنید!
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای گذشته با انتشار لیست تروفی‌های بازی Fallout 4، حضور برخی از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه در بازی تایید شد. علاوه براین، همچنین تصاویری هم از قسمت‌های مختلف فال‌اوت ۴ فاش شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است که از طریق زومجی می‌توانید به مشاهده محتویات آن بپردازید. در انتها اگر بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی دوست‌داشتنی هستید و دیگر برای بازی‌کردن آن صبر ندارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر زمان عرضه بازی Fallout 4 بپردازید و این روزهای انتهایی را برای تجربه این بازی برای خود سخت‌تر کنید! منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده