نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

برنامه‌ های یوبی‌سافت برای حمایت از بازی Rainbow Six: Siege و انتشار محتویات رایگان

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت به تازگی سیل عظیمی از اطلاعات جدید را از بازی Rainbow Six: Siege و برنامه‌های آینده خود برای حمایت از آن منتشر کرده که است. یکی از مفاد این برنامه‌ها، انتشار محتویات رایگان برای این بازی است. با زومجی همراه باشید.
اگر قصد تجربه بازی Rainbow Six: Siege را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این اطلاعات را مطالعه و ایده کاملی را از برنامه‌های درازمدت یوبی‌سافت برای حمایت از این بازی تمام آنلاین بدست آورید: پس از انتشار بازی، سازندگان به‌صورت مداوم با انتشار بروزرسانی و ایجاد تعادل، راه‌اندازی رویدادها و مسابقات و البته انتشار چهار محتوای ویژه به‌صورت «کاملا رایگان» از Rainbow Six: Siege حمایت خواهند کرد.
  • نقشه‌ها و حالت‌هایی که پس از عرضه بازی منتشر شوند، برای تمامی خریداران بازی به‌صورت «کاملا رایگان» خواهد بود.
  • سازندگان تیمی ۸۰ نفره را برای دریافت نظرات طرفداران، آمار گیم‌پلی بازی و بخش چندنفره را استخدام کردند تا Rainbow Six: Siege انتظارات طرفداران را برآورده و البته به مرور زمان گسترش یابد.
پس از انتشار بازی Rainbow Six: Siege، به مدت یک سال قرار است محتویاتی با نام فصل‌ها (seasons) برای بازی منتشر شود که در ادامه می‌توانید لیست آن‌ها را مشاهده کنید:
  • چهار نقشه جدید که می‌توانید در بخش چندنفره و حالت Terrorist Hunt در آن‌ها بازی کنید
  • هشت کلاس جدید، سلاح‌های اولیه و ثانویه و ابزارهای جدید
  • آیتم‌های جدید برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها
  • حالت، رویداد و فعالیت‌های کاملا جدید
Rainbow Six Siege (2) بازیکنان با استفاده از واحد پول داخل بازی با نام شُهرت می‌توانند کلاس‌های و طرح‌های جدید برای سلاح‌های خود را آزاد کنند. تنها آیتمی که بازیکنان برای استفاده باید آن را «خریداری» کنند، طرحی ویژه برای سلاح‌های بازی خواهد که تنها ویژگی آن «جنبه زیبایی» است:
  • برای بازکردن محتویات داخل بازی، از واحدی با نام Renown (شهرت) استفاده می‌شود. با شرکت‌کردن در مسابقات چندنفره و حالت Terrorist Hunt، می‌توانید امتیاز شهرت بدست آورید. از این واحد می‌توانید برای آزادکردن کلاس‌، سلاح، طراحی و محتویاتی که پس از انتشار بازی عرضه خواهند شد استفاده کنید.
  • یکی دیگر از واحدها رایج بازی R6 است که بازیکنان با پرداخت پول واقعی، می‌توانند در همان لحظه آیتمی که مَدِنظر دارند را آزاد کنند. از این واحد می‌توانید برای افزایش امتیاز شهرت خود، کلاس و طرح‌های جدید برای سلاح‌ها بدون خرج‌کردن امتیاز تجربه استفاده کنید. در زمان عرضه بازی پنج بسته R6 با امتیازهای 600, 1200, 2670, 4920, 7560  برای خرید وجود خواهد داشت.
  • تمام کلاس‌هایی که پس از انتشار Rainbow Six: Siege به بازی اضافه می‌شوند را می‌توانید با ۲۵ ساعت بازی‌کردن و پرداخت ۲۵ هزار امتیاز شهرت آزاد کنید. برای آزادکردن تمام کلاس‌هایی که پس از انتشار Rainbow Six: Siege به بازی اضافه خواهند شد، حداقل باید دو یا سه هفته به‌صورت مداوم به انجام این بازی بپردازید.
Rainbow Six Siege (1)
  • اگر زمان کافی برای بازی‌کردن و فعال‌سازی کلاس‌های جدید را ندارید، می‌توانید با پرداخت ۶۰۰ واحد R6 (حدود ۵ دلار) بدون هیچ‌گونه تعملی کلاس انتخابی خود را باز کنید. ۲۰ کلاسی که در زمان انتشار بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، سریع‌تر از کلاس‌هایی که پس از انتشار بازی به آن اضافه می‌شوند فعال خواهند شد. برای بازکردن اولین کلاس به ۵۰۰ امتیاز شهرت، دومین ۱۰۰۰ و در ادامه به همین روش نیاز خواهید داشت.
  • در بازی پنج طراحی مختلف برای سلاح‌ها وجود خواهد داشت که سه طرح نخست با امتیاز شهرت و دو طرح دیگر با واحد R6 قابل بازگشایی هستند. برخی از طراحی‌هایی بخش سوم را هم می‌توانمید با امتیاز R6 فعال کنید.
در ادامه همچنین می‌توانید اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ به‌صورت رایگان به بازی اضافه خواهد شد را مشاهده کنید:
  • یک نقشه جدید
  • دو کلاس جدید با سلاح‌ها و ابزارهای جدید
  • طراحی‌های جدید برای پنج بخش مختلف
  • افزایش ارتقای شخصیت‌ها
R6S-4 بازی Rainbow Six: Siege ابتدا قرار بود در ماه اکتبر (مهر) سال جاری میلادی منتشر شود، اما با تاخیر دو ماهه‌ای که در عرضه آن وارد شد، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. همان‌طور که طی روزهای گذشته به اطلاعتان رساندیم، بازی Rainbow Six: Siege بخش داستانی نخواهد داشت و به همیین ترتیب، این بازی را هم مانند Star Wars: Battlefront و نسخه‌های نسل هفتمی بازی Call of Duty: Black Ops 3، به باشگاه بازی‌هایی که بخش تک‌نفره و داستانی ندارند اضافه کنیم. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده