نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

در روز N7، منتظر انتشار اخبار مهمی از بازی Mass Effect: Andromeda نباشید

شنبه هفته آینده جشن سالگرد روز N7 در مجموعه بازی‌های پرطرفدار Mass Effect است. در حالی‌که اکثر طرفداران امید داشتند در این روز اخبار مهمی از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شود، اما برای رخ‌دادن این اتفاق ظاهرا باید منتظر رویدادهای دیگر باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شنبه هفته آینده روزی است که طرفداران مجموعه مس اِفِکت تمام چیزهایی را که در رابطه با این مجموعه دوست دارند، جشن می‌گیرند. مانند سال‌های گذشته، استودیو بایوِور طرفداران را از راه‌های مختلف دعوت به شرکت در این مراسم کرده است. یکی از این راه‌ها مشاهده یک پخش‌زنده از شبکه توییچ و کمک به خیریه و دیگری رفتن به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس‌بوک، اینستاگِرام و توییتر برای به اشتراک‌گذاشتن لحظات مورد علاقه خود از این مجموعه با طرفداران دیگر است. با رفتن به این شبکه‌ها و اشتراک‌گذاری افکار خود، باید از هشتگ «N7Day» استفاده کنید. بایوور در این روز همچنین جوایزی را به طرفداران اهدا خواهد کرد و بهترین پست‌های طرفداران در رابطه با این روز را هم با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه براین، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بایوور، اجناس مختلف مربوط به مس افکت را خریداری کنند و از آن‌ها لذت ببرند. باتوجه به این برنامه‌های هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان نباید منتظر انتشار اخبار مهمی از بازی Mass Effect: Andromeda باشند:
اگرچه در این روز خبر مهمی در رابطه با بازی Mass Effect: Andromeda نداریم، اما منتظر سورپرایزهای بزرگی باشید که قطعا از آن‌ها لذت خواهید برد.
ما هم در زومجی، این روز بزرگ را به تمامی طرفداران مجموعه بزرگ Mass Effect تبریک می‌گوییم. بازی Mass Effect: Andromeda در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر رونمایی بازی Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 2015 را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. علاوه بر این، همچنین در گذشته در زومجی خواندید که در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی این مجموعه نخواهیم بود. کار فرمانده شپرد در قسمت سوم این سری به پایان رسید و در قسمت جدید شاهد شخصیت‌ها و داستان جدید خواهیم بود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده