نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

با ۵ شخصیت اصلی بازی Yakuza 5 آشنا شوید

کمپانی سِگا، ناشر نام‌آشنای مجموعه بازی‌های Yakuza، به تازگی از پنج شخصیت اصلی و قابل‌بازی قسمت پنجم این مجموعه رونمایی کرده که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. با زومجی همراه باشید.
بازی Yakuza 5 که در سال ۲۰۱۲ در کشور ژاپن منتشر شد، قرار است تا چند هفته دیگر در اختیار کاربران کشورهای غربی جهان هم قرار بگیرد. این بازی پنج شخصیت اصلی دارد که بازیکنان می‌توانند در روند بازی با آن‌ها بازی کنند. در ادامه می‌توانید با این پنج شخصیت و داستان زندگی آن‌ها آشنا و نظرات خود در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:   Yakuza 5 (2)

کازوما کیریو

پس از وقایع قسمت قبلی این مجموعه، کازوما کیریو که در گروه یاکوزا ملقب به «اژدهای دوجیما» است، از این گروه جدا و به یک راننده تاکسی تبدیل می‌شود. پس از گم‌شدن دوست نزدیک کازوما، وی باری دیگر به شغل اصلی خود بازمی‌گردد. برای یافتن دوست خود، کازوما مجددا باید اژدهای افسانه‌ای درونی خود را آزاد کند.   Yakuza 5 (3)

تایگا سائیجیما

تایگا سائیجیما یکی از افراد قدیمی گروه یاکوزا است که به دلیل قتل ۱۸ نفر، به ۲۵ سال زندان محکوم شده است! پس از وقایع قسمت چهارم، تنها هدف تایگا به پایان‌رساندن محکومیت خود در کمال آرامش است. با این حال واژه‌ی «آرامش» در زندگی تایگا معنایی ندارد.

Yakuza 5 (4)

هاروکا ساوامورا

پس از گذشت سال‌های طولانی که از ملاقات هاروکا با کازوما کیریو می‌گذرد، تنها هدف این دختر ۱۶ ساله، تبدیل‌شدن به یک ستاره سینما و تلویزیون و رسیدن به رویای همیشگی‌اش است. در زمان شروع بازی یاکوزا ۵، هاروکا وارد «لیگ شاهزاده‌ها»، جایی که افراد با استعداد برای وارد شدن به دنیای سینما تلویزیون مسابقه می‌دهند شده است. اگرچه هاروکا فرد بی‌خیالی است و زیاد زندگی را سخت نمی‌گیرد، با این حال زندگی او عاری از خطر نیست. این دختر ۱۶ ساله در بازی یاکوزا ۵ متوجه می‌شود صنعتی که به آن علاقه دارد چه دنیای خطرناکی دارد.   Yakuza 5 (5)

شان آکیاما

شان آکیاما که شخصیتی شَکاک است، مدیر شرکتی با نام «موسسه مالی آسمان» است که در آن به مردم وام می‌دهد. وی که دارای دیدگاه ویژه‌ای است که دوست دارد ببیند پولی که به مردم قرض می‌دهد چگونه زندگی آن‌ها را تغییر خواهد بود. شان که قصد گسترش تجارت خود را دارد، روزی تماسی را دریافت می‌کند که خبر از مرگ یکی از مشتری‌هاش می‌دهد و همین مسئله، مانع اجرای برنامه‌های وی می‌شود.   Yakuza 5 (1)

تاتسو شینادا

تاتسو شینادا سابقه بی‌نظیری در لیگ‌های ورزشی بزرگ دارد. با این حال وی به دلیل قُمار برای همیشه از مسابقه‌دادن در ورزش بیسبال منع شده است. تاتسو این روزها به نویسنده‌ای در دنیای سرگرمی تبدیل شده که متاسفانه، دنیای آرام او به زودی تغییر خواهد کرد. در بازی یاکوزا ۵ شینادا روزی با مردی که ماسک بر صورت خود دارد برخورد می‌کند. این شخص ناشناس از وی می‌خواهد واقعیت پشت‌پرده منع‌شدن همیشگی خود از دنیای ورزش را پیدا کند.   علاوه بر این اطلاعات، سگا همچنین اعلام کرده اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Yakuza 5 مشخص نکرده، اما روند تولید این بازی به خوبی پیش می‌رود و تیم آن‌ها امیدوار است «به‌زودی» تاریخ انتشار دقیق این بازی را اعلام کند. پس از عرضه‌ی بازی Yakuza 4 در سال ۲۰۱۱ میلادی در آمریکا طرفداران این سری دیگر هیچ نسخه‌ی اصلی‌ای را که در این منطقه عرضه شود، ندیدند. قسمت پنجم این بازی شامل موتور گرافیکی جدیدی خواهد بود و به صورت انحصاری در کشورهای غربی برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر می‌شود. هنگام انتشار شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴۰ دلار از شبکه‌ی پلی‌استیشن خریداری کنید. بازی Yakuza 5 اواخر ماه آبان یا اوایل ماه آذر در کشورهای غربی جهان به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد. منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده