نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

راز سیاه‌پوش بودن شخصیت‌های Final Fantasy XV مشخص شد

چهار شخصیت اصلی بازی Final Fantasy XV همگی سیاه پوش هستند و در تمام تصاویر منتشر شده شاهد این قضیه هستیم. حال هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی، اعلام کرده که این مساله دلیل خاصی دارد که در ادامه مطلب زومجی با آن آشنا خواهید شد.
هاجیمه تاباتا، با انتشار پستی رسمی در انجمن‌های بازی Final Fantasy XV اعلام کرده که پوشش شخصیت‌های اصلی لباس رزم سرزمین‌ لوسیس است:
شخصیت نوکتیس یکی از اعضای خاندان سلطنتی است و سه نفر دیگر نیز هریک عضو یکی از سازمان‌های دولتی لوسیس هستند و هر یک لباس رزم مخصوص جایگاه خودشان را بر تن می‌کنند.
تاباتا همچنین در ادامه اعلام کرد که رنگ سیاه اهمیت زیادی در بازی دارد:
در سرزمین لوسیس، رنگ سیاه به عنوان یک رنگ مقدس شناخته می‌شود و از این رو شخصیت‌های اصلی و تمام افراد وابسته به خانواده‌های سلطنتی از این رنگ به عنوان یک نماد اتحاد استفاده می‌کنند. همچنین در نسخه نهایی بازی شاهد خواهیم بود که لباس‌ها تاثیر بسزایی در خود بازی نیز خواهند داشت و این امر اهمیت زیادی در بازی دارد.
بازی فاینال فانتزی ۱۵ برای مدت طولانی در دست ساخت است و تاباتا چندی پیش اعلام کرده بود که این بازی به طور حتم در سال ۲۰۱۶ میلادی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین چندی پیش جزییات جدیدی از داستان بازی منتشر شد که حول محور نوکتیس است و می‌توانید متن کامل آن را در زومجی بخوانید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده