نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

نسخه نسل هفتمی بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 با تاخیر مواجه شد

کمپانی اکتیویژن امروز در خبری اعلام کرد که نسخه نسل هفتمی بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 که قرار بود برای دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شود، تا مدت نامعلومی به تعویق افتاد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی اکتیویژن امروز اعلام کرد که انتشار نسخه نسل هفتمی بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 که نسخه نسل هشتمی‌اش چندی پیش برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و قرار بود در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای دو کنسول قدیمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شود، تا تاریخ نامشخصی به تعویق افتاد. نسخه نسل هشتمی بازی، به هیچ عنوان نتوانست نظر مثبت طرفداران  و منتقدین را جلب کند. متن کامل بیانیه منتشر شده توسط کمپانی اکتیویژن را می‌توانید در زیر بخوانید:
ما به صورت بسیار نزدیکی  در حال کار کردن با توسعه‌دهندگان هستیم تا بتوانیم مشکلاتی را که توسط گیمرها پیدا شده است،‌ حل کنیم. در حال حاضر تمام نیروهای ما به صورت کاملی برروی رفع مشکلات بازی در کنسول‌های ‌‌پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس تمرکز کرده‌اند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که انتشار بازی را برای کنسول‌های نسل هفتمی به تعویق بیاندازیم. هنگامی که زمان دقیق انتشار این نسخه مشخص شد، شما را در جریان خواهیم گذاشت.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده