نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

احتمال معرفی‌ بازی جدید شرلوک هولمز در نمایشگاه هفته بازی پاریس

اخیرا شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه در جریان نمایشگاه هفته بازی پاریس، به احتمال زیاد طرفداران شرلوک هولمز می‌توانند انتظار معرفی‌ یک بازی جدید با حضور این کارآگاه انگلیسی‌ را داشته باشند. با زومجی همراه باشید.

بنابر خبری که توسط وب‌سایت فرانسوی ژو اکتو منتشر شده، به احتمال زیاد و در جریان نمایشگاه هفته بازی پاریس، بازی جدیدی با حضور شرلوک هولمز، این کارآگاه نابغه خلق شده توسط سر آرتور کونان دویل معرفی‌ خواهد شد. استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد و بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

در ماه می، استودیو فراگ‌ورز بازی که فوق‌العاده زیبای شرلوک هلمز: جرائم و مجازات را در کارنامه خود دارد، با بیگ‌بن اینتراکتیو یک قرارداد همکاری امضا کرده بود و اعلام کرده بود در سال ۲۰۱۶، بازی جدیدی با حضور شرلوک هولمز منتشر خواهد کرد. این قرارداد همکاری، به فراگ‌ورز اجازه می‌دهد که با بودجه بسیار بیشتری بر روی بازی جدید کار کنند.

کماکان هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در این‌باره در دسترس نیست و ما باید منتظر آغاز نمایشگاه هفته بازی پاریس برای شنیدن اطلاعات جدیدی درباره این بازی بمانیم.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا شما هم به شدت منتظر این هستید که یکبار دیگر کنترل شرلوک هولمز را در دست بگیرید؟

منبع: Push Square


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده