نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

کارگردان هنری بازی Mafia 3 از مهارت ها و تعقیب و گریزهای ماشینی می گوید

از زمان معرفی رسمی بازی Mafia III اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. اما هِیدِن بلکمن، کارگردان هنری این بازی، در مصاحبه‌ای از سیستم مهارت و تعقیب و گریز‌هایی که با ماشین در بازی انجام می‌دهید اطلاعات بیشتری داده است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

با وجود اطلاعات کمی که از بازی Mafia III تا کنون منتشر شده است اما به تازگی هِیدِن بلکمن، کارگردان هنری این بازی، در مصاحبه‌ای توضیحاتی را در رابطه با این بازی ارائه داده است. وی در این مصاحبه توضیح می‌دهد که چگونه مهارت‌های شما بر بازی شما تاثیر می‌گذارند و چگونه بازیکن باید به چالش کشیده شود و تلاش کند تا بتواند از بازی لذت ببرد. وی در این مورد می‌گوید:

ما همیشه تلاش می‌کنیم تا مهارت‌های شما را در بازی بررسی کنیم. به نظر من این مورد یکی از اِلِمان‌های جالب در یک بازی است و برای خود من هم جذابیت دارد. منظورم ترکیب چالش و انتخاب است. اگر قرار باشد شما در یک بازی به چالش کشیده نشوید، لذت بردن از آن دیگر سخت می‌شود. شما چیزی برای غلبه کردن بر آن می‌خواهید و دوست دارید خودتان راه های غلبه کردن بر آن را انتخاب کنید.

شرکت Hangar 13 (سازنده ی بازی) می‌خواهد تا شما در زمان تعقیب و گریز با ماشین فقط بر رانندگی تمرکز کنید و هنگامی که زمان هدف‌گیری رسید، سیستم هدف‌گیری هوشمند بازی به شما کمک خواهد کرد. بلکمن ادامه می‌دهد:

در مورد ماشین‌ها، ما گفتیم بسیار خوب، ما برای سیستم cover-shooting را طراحی کردیم و بازیکن را در جای جای بازی با موقعیت‌های تیراندازی مختلفی مواجه می‌کنیم، اما موقع رانندگی ما دیگر نمی‌خواهیم که تیر‌اندازی جزو چالش‌های ضروری آن موقعیت باشد. ما می‌خواهیم {موقع رانندگی} فقط رانندگی چالش اصلی پیش روی بازیکن باشد و بار اصلی تیر‌اندازی به دوش سیستم هوشمند تیر‌اندازی بازی خواهد بود.

بازی Mafia III بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن‌4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده