نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

پیتر موور: الکترونیک آرتز علاقه ای‌ به ساخت بازی های ریمستر ندارد

پیتر موور، رئیس شرکت الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ای‌جی‌ان داشت گفت که شرکت آنها علاقه‌ای‌ به ساخت نسخه‌های ریمستر شده از بازی‌های قدیمی‌ خود ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کمپانی الکترونیک آرتز، دوران شلوغی را می‌گذراند. انتشار سری بازی‌های سالانه ورزشی آنها و بازی‌هایی مانند Star Wars: Battlefront که به زودی توسط این کمپانی منتشر می‌شود، روز‌های شلوغی را برای این کمپانی رقم زده است. اخیرا طی‌ مصاحبه‌ای که پیتر موور، رئیس این شرکت با وب‌سایت‌ ای‌جی‌‌ان داشت اعلام کرد که کمپانی آنها هیچ علاقه‌ای‌ به ساخت بازی‌های ریمستر از عناوین قدیمی‌ خود ندارد. موور در ادامه گفت که به نظر وی، ساخت نسخه‌های باز سازی شده زمانی‌ اتفاق می‌افتد که استودیو توسعه دهنده، هیچگونه ایده‌ای برای ساخت بازی جدید ندارد. وی در ادامه افزود که تمرکز الکترونیک آرتز ساخت نسخه‌های ریمستر شده نیست.
به دلیل اینکه ما شرکت بزرگی‌ به نام الکترونیک آرتز و یک مجموعه گسترده هستیم، فکر نمی‌کنم اصلا وقت داشته باشیم که بازی‌های ریمستر بسازیم. ما شرکتی هستیم که فقط دوست داریم رو به جلو حرکت کنیم.
در ادامه موور گفت که ساخت اینگونه بازی‌ها، با اینکه تمرکز EA نیست، اما برای کمپانی‌های بازی‌سازی دیگر سود آور است:
برای بسیاری از شرکت‌ها، ساخت بازی‌های ریمستر روش خوبی‌ بر کسب درآمد است، زیرا شما لازم نیست زحمت زیادی بکشید، یک بازی وجود دارد و شما تنها کاری که می‌کنید آن‌ را برای سخت افزارها جدید بهینه‌سازی می‌کنید. اما ما در شرکت خودمان هرگز این کار را نخواهیم کرد. من فکر نمی‌کنم چنین مساله‌ای‌ اصلا در فرهنگ ما وجود داشته باشد.
با توجه به صحبت‌های موور، به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز برنامه دارد که به جای اینکه بازی‌های قدیمی‌ را بازسازی کند، بازی‌های کاملا جدیدی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی بسازد. نظر شما درباره گفته‌های پیتر موور چیست؟ آیا این استراتژی EA به نفع آنها و گیمرها خواهد بود؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده