نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

استودیو لایِن هِد: در حال ساخت بازی Fable 4 نیستیم

استودیو لایِن هِد که زیر مجموعه کمپانی مایکروسافت است، این روزها در حال کار برروی بازی رایگان Fable: Legends است. ظاهرا شایعاتی که چند وقت اخیر منتشرشده واقعیت ندارد و این استودیو کار ساخت قسمت چهارم این مجموعه را آغاز نکرده است. با زومجی همراه باشید.
بازی Fable: Legends قرار است  اواخر سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. تمرکز اصلی لاین هد این روزها روی این بازی و حمایت از آن طی سال‌های طولانی است. اگر همه چیز خوب پیش برود، این استودیو قصد دارد با انتشار بسته‌های الحاقی پی در پی، حدود ۱۰ سال از بازی خود پشتیبانی کند. شایعاتی که این چندوقت اخیر در فضای‌مجازی پخش شده به این شکل بود که پس از تولید بازی Fable: The Journey برای حسگر حرکتی کینکت، مایکروسافت از استودیو خود خواسته راه مطمئن را درپیش بگیرد و به تولید بازی Fable 4 بپردازد. دیوید اِکِلبِری، کارگردان لاین هد در این رابطه گفته است:
این شایعه واقعیت ندارد. مایکروسافت همیشه ما را به پایبند بودن به تاریخچه استودیو و ایجاد نوآوری در بازی‌ها تشویق می‌کند. زمانی که ما با ایده تولید Fable: Legends پیش آن‌ها آمدیم، همان‌گونه که ما نسبت به این بازی هیجان‌زده بودیم، آن‌ها هم هیجان خود را نشان دادند.
Fable Legends که در سبک بازی‌هایی همچون Dota 2 است، در زمان عرضه به صورت رایگان ارائه می‌شود و هر دو هفته یک بار یک قهرمان جدید به آن اضافه می‌شود. زمانی که قهرمانان از بازی حذف شوند، تنها راه بازی کردن با آن‌ها پرداخت پول داخل بازی یا پول واقعی برای خرید آن‌ها است. شما همیشه می‌توانید منتظر بازگشت قهرمانان به بازی و دریافت مجدد تجربه‌های کسب شده‌ی خود با آن‌ها باشید. تمام کاربران به فصل اول بازی Fable Legends به صورت رایگان دسترسی خواهند یافت و قهرمانان، ضد قهرمانان، ماموریت‌های جدید و هیولاهای جدید در ادامه به فصل اول اضافه خواهند شد. بازی Fable Legends اواخر سال ۲۰۱۵ برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده