نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight به زودی دوباره عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که راک‌استدی توانسته مشکلات فراوان نسخه رایانه‌های شخصی بازی بتمن: شوالیه آرکام را رفع کند و کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی، فروش مجدد این نسخه را از هفته‌های آتی آغاز خواهد کرد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بخش سرگرمی کمپانی برادران وارنر، اخیرا یک بسته‌الحاقی Tumbler and Arkham Asylum را برای بازی بتمن: شوالیه آرکام معرفی کرد که در آخرین بخش توضیحات این بسته الحاقی نکته جالبی در مورد نسخه رایانه‌های شخصی بازی به چشم می‌خورد:
بازی بتمن: شوالیه آرکام بر‌اساس کامیک‌های DC و با کسب کامل مجوز استفاده از شخصیت بتمن ساخته شده و در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. نسخه رایانه‌های شخصی بازی هم طی هفته‌های آتی عرضه خواهد شد.
البته فعلا توضیحات دقیقی در مورد تاریخ انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بازی منتشر نشده، ولی پس از این که چندی پیش یک بروزرسانی کامل برای این نسخه منتشر شد، به نظر می‌رسد که بازی برای عرضه مجدد آماده شده است. لازم به ذکر است که پس از مشکلات فراوان نسخه رایانه‌های شخصی بازی بتمن‌: شوالیه آرکام، کمپانی برادران وارنر ضمن عذرخواهی رسمی از طرفداران، فروش این نسخه از بازی را به حالت تعلیق در‌آورد و پس از آن راک‌استدی با همکاری مهندسین انویدیا سعی در برطرف کردن مشکلات بازی داشت و حال به نظر می‌رسد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی آماده عرضه مجدد است که خبر خوبی برای طرفداران این بازی خواهد بود. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده