نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters هشت ساعت محتویات جدید خواهد داشت

پس از معرفی بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵، استودیو فرام سافت‌ور اعلام کرده این بسته حدود ۸ ساعت محتویات جدید را به کاربران ارائه خواهد داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگرچه بسته الحاقی Bloodborne: The Old Hunters هشت ساعت محتویات جدید خواهد داشت، اما فرام سافت‌ور اعلام کرده این زمان بستگی به نحوه بازی توسط هر کاربر دارد. با خرید این محتوای جدید، ۱۰ سلاح جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از این سلاح‌ها یک شلاق است که بازیکنان می‌توانند آن را تبدیل به شمشیر کیتانا، تیر و کمان و خنجر کنند. طی مصاحبه اخیری که با ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده سونی ژاپن انجام شده، وی در رابطه با این سلاح گفته است:
این سلاح برای شخصیت سایمون، شکارچی‌ای که زیاد با سلاح گرم رابطه خوبی نداشت ساخته شده است. برای ارائه محتویات جدید و انتخابات بیشتر به بازیکنان، دست به تولید مکانیک‌های جدیدی در بخش سلاح‌ها زدیم.
علاوه بر این، مشخص شده در بازی شخصیت فرعی جدیدی وجود خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند در زمان مبارزه آن را احضار کنند. بسته الحاقی  Bloodborne: The Old Hunters قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در کشور ژاپن منتشر شود. هنوز مشخصی نیست این بسته به صورت همزمان در نقاط دیگر جهان هم منتشر خواهد شد یا خیر. علاوه بر این، در تاریخ ۵ دسامبر (چهاردهم آذر)، علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی به همراه بازی اصلی را به صورت فیزیکی خریداری کنند. در جریان اخبار مربوط به این محتوای جدید، روز گذشته مطلع شدیم بسته الحاقی The Old Hunters احتمالا تنها محتوای جدید بازی Bloodborne خواهد بود. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده