نویسنده: محمد رستمی
// یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

جزئیات مختلف بازی Metal Gear Online در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ منتشر شد

کونامی  به تازگی نمایشی از Metal Gear Onlineکه در نمایشگاه توکیو گیم شو به نمایش در آمد را در سایت خود قرار داده  که اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی را فاش کرده است. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا به شرح آنها بپردازیم.
از قوانین اصلی بازی شروع کنیم، هر تیمی که تیکت آن به صفر برسد بازنده است. کشتن یا فولتن کردن دشمنان (بستن دشمن به چتر) یک تیکت از تیم دشمن کم می‌کند. اگرچه فولتن کردن دشمنان تیکت تیم را به میزان بونتی دشمن (جایزه‌ایی که برای آن دشمن تعیین شده) افزایش می‌دهد.

سبک‌های بازی:

Cloak and Dagger در این سبک تیم مهاجم باید دیسک اطلاعات را بازیابی کند و آن را در زمان محدودی آپلود کند. مدافعان نیز باید از این کار جلوگیری کنند. مهاجمان فقط سلاح غیر‌کشنده دارند اما مدافعان به سلاح کشنده مجهز هستند. این سبک بازی به گونه‌ایی است که اگر کشته شوید تا دور بعدی در بازی حضور نخواهید داشت. Comm Control در این سبک مهاجمان باید اطلاعاتی را از لینک‌های comm دانلود کنند. اگر بتوانند در زمان مشخص شده اطلاعات را دریافت کنند پیروز هستند در غیر این صورت تیم مدافع پیروز میدان است. برای دریافت اطلاعات تنها کافی است در محدوده مکانی لینک‌ها قرار بگیرید.  

نقشه‌های بازی

جنگل جید: یک جنگل دور افتاده افریقایی است که از یک جنگل طبیعی و یک روستای متروک تشکیل شده است. قلعه نظامی قرمز: پایگاه نظامی شوروی در افغانستان است که شامل یک تپه با نمایی از صحرای اطراف می‌شود. سد خاکستری: یک سد و محیط اطراف آن که شامل دو ناحیه در هردو سمت رودخانه می‌شود. ایستگاه کهربا: یک پالایشگاه گاز در بندرگاه است که شامل چندین ساختمان چندطبقه می‌شود. سایت سیاه: پایگاه نظامی امریکا ۹ سال پس از اتفاقات متال‌ گیر سالید 5 : گراند زیرو. یک پایگاه چند طبقه است که اطراف آن را محیطی باز و بزرگ در بر گرفته است.  

کلاس‌های جدید بازی

اسکات:  سلاح‌هایی با توانایی‌های دید زنی حرفه‌ایی که از کلاس Recon هستند. مبارزات دوربرد و کاربردهای حمایتی از خصوصیات کلاس Recon است. در این کلاس سرعت حرکت و قدرت متوسط است که آن را به انتخابی عالی برای تازه کارها تبدیل می‌کند. انفورسر : قدرت این سلاح‌ها بسیار بالا است. کلاس heavy سلاحهای بسیار قدرتمندی دارد اما حمل آنها شما را بسیار کند می‌کند به همین دلیل این سبک سلاح اصلا برای میادین نبرد نزدیک مناسب نیست. اینفیلتریتور: سلاحهایی بسیار سریع هستند که جزو کلاس infiltration‌ هستند. از خصوصیات این کلاس می‌توان به توان پایین و وزن کم اشاره کرد. این سلاح برای مبارزات نزدیک مثل CQC‌مناسب است.  

نکات دیگر

شخصیت‌های خاص: وقتی در تنظیمات مرحله «یونیک کاراکتر» انتخاب می‌شود یکی از بازیکنان هر تیم به صورت تصادفی با یک شخصیت خاص وارد بازی می‌شود. شخصیت های خاص مثل اسنیک و آسلات به نسبت سایر بازیکنان توانایی هایی بسیار بیشتری دارند و به سلاحهای انحصاری مجهز هستند. توانایی‌ها : با تجهیز کردن قابلیت ابیلیتی عملکرد شخصیت یا سلاحها بهبود می‌یابد. بادی:  بازیکنان می‌توانند با یک بادی همراه شوند. وقتی درجه همراهتان به ۵۰ درصد یا بیشتر می‌رسد پس از مرگ می‌توانید در موقعیت همراهتان ظاهر شوید. وقتی درجه همراه به ۱۰۰ درصد رسید می‌توانید از E:RB WORMHOLE GEN استفاده کنید( با این دستگاه می‌توانید در هر لحظه به موقعیت همراهتان جابجا شوید). بازجویی:  با نگه داشتن دشمن با فنون CQC‌ و فشردن دکمه CALL می‌توانید از دشمن بازجویی کنید. اگر بازجویی موفقیت آمیز باشد اطلاعاتبه دست می‌آورید. وزن و تحرک:  سلاحها و آیتم‌ها هریک وزنی مخصوص به‌ خود دارند. بر اساس وزن کل لوازم تحرک شما امتیازی بین S‌ و D‌ می‌گیرد که بر سرعت حرکت شما تاثیر مستقیم دارد. باید همیشه محدوده تحرک را درنظر داشته باشید. گروه:  اگر به یک گروه ملحق شوید می‌توانید در مسابقات افراد گروه شرکت کنید. امتیاز تجربیات (XP): بر اساس عملکردتان در حین مسابقه امتیاز تجربه بدست خواهید آورد. با استفاده از این XP ها می‌توانید سطح بازیکنتان را ارتقا دهید و با ارتقا سطح بازیکن سلاحهای جدید و توانایی‌های جدید پاداش بگیرید. خصوصیات و ویژگی‌های بازی انقدر جالب هستند که هر گیمری را به این بازی علاقمند کنند! نظر شما راجع به این ویژگی‌های جذاب چیست؟ منبع:‌ Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده